NEW BEAUTY PRODUCTS

keskiviikko 21. tammikuuta 2015

IMG_9928jjj

Huh, että osaa ottaa voimille! Olin päivällä tosi energinen ja iloinen, jolloin nappasin tuon kuvankin. Pian sen jälkeen lähdin käppäilemään kohti salia, että sain kyydin Villeltä takaisin neljän aikaan. Ostospostauksia on aina mukava lukea ja tuotteita on jo kertynyt jonkun verran, joten tsekataas mitä mie oon löytäny.

Ensimmäisenä esittelyyn pääsee Franck Provost Expert repair shampoo ja hoitoaine. Löysin tuotteet joulun jälkeen Anttilasta alennuksella yhteishintaan 7 euroa, mikä on aika hyvä hinta nuin isoille pulloille! Ne sisältävät jälleenrakentavia keramideja ja luonnosta peräisin olevaa kasviöljyä. Molemmat korjaavat hiusta tehden niistä samalla pehmeät ja sileät. Oon aiemmin kokeillut joitain toisia saman merkin tuotteita ja silloin hiukset jäivät hoitoaineesta huolimatta takkuun. Nämä kuitenkin tuntuu toimivan minulla ja ehkäisevät melko hyvin sähköisyyttäkin.
Kolmas hiuksiin liittyvä tuote on myös alennuksista löydetty Bonacure Repair rescue korjaava hoitosuihke. Se selvittää vahingoittuneita hiuksia tekemällä niistä samalla vahvat ja elinvoimaiset. Uusi Biomimetic Repair -teknologia tekee hiuksiin myös terveen pinnan. Käytin jonkun aikaa kaapista löytynyttä vanhaa Four reasons suihketta, kun edellinen BC:n hoitosuihke loppui. Tällä olen koittanut saada kuriin myös värjäyksen jälkeen palannutta sähköisyyttä.
Hah näyttää siltä, että melkein kaikki ovat alennustuotteita :-D Halusin kokeille The Body shopin rasvoja niin ettei tarvitse ostaa hirmu isoa purkkia turhaan. Niimpä valitsin joululahjaksi tarkoitetun paketin, jossa oli kookoksen, shean ja moringan tuoksuiset käsirasvat. Ne on näppärän kokoisia, imeytyy nopeasti ja niitä todellakin on helppo kuljettaa mukana. Nopealla vilkaisulla luulin moringan olevan vanilija eikä se tuoksu kovin hyvälle, mutta kyllä sitäkin käyttää :-)
Viimeisenä muttei vähäisempänä Maybellinen Dream BB Go Matte 10-in-1-voidepuuteri (miten pitkä nimi voi olla!). Olen käyttänyt tätäkin noin kuukauden päivät ja olen melko tyytyväinen. Se on suunniteltu imemään kasvoilta kiiltoa pois ja samalla luomaan luonnollinen lopputulos. Voidepuuteri tekee ihosta mattapintaisen peittämällä pieniä virheitä. Puuteri on kahdessaosassa - kannessa on itse voidepuuteri ja luukusta/pohjasta löytyy sille tarkoitettu sieni. Halusin kokeilla jotain uutta enkä tiennyt mitä haen, mutta tämä sopii ihan hyvin kevyeen meikkiin!

Tässäpäs nämä tällä kertaa, löytyykö teiltä kenties samoja tuotteita?

4 kommenttia

  1. Bonacuren hoitosuihke on tosi hyvä, olen jo useamman pullon käyttänyt vuosien aikaana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin pidän niistä, erityisesti tuon edeltäjästä! :)

      Poista
  2. Mulla on nuo molemmat, shampoo ja hoitoaine ja ovat kyllä uskomattoman hyviä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta puhut, todellakin hintansa väärti! :)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.