SICK OF BEING SICK

lauantai 21. helmikuuta 2015

IMG_0922j IMG_0913j IMG_0832j

Mie oon onnistunut nappaamaan jostain itselleni flunssan enkä tykkää siitä yhtään. Alussa mulla oli lähinnä vaan kurkku kipeä ja koitin hoitaa sitä teellä ja mustaherukkamehulla. Välillä se olo tuntui katoavan, jonka takia kävin torstaina jumpassa. Se oli virhe (kuvittele tuo Putouksen Karjalan Kandalfin sanomana). Nyt niiskuttelen minkä ehdin ja koitan pysytellä sisätiloissa. Ei siis puhettakaan asukuvista tai muistakaan mielenkiintoisista kuvista :-D Postauksen kuvituksena on tämän päivän aamupala, flunssan taltutus tee ja äidinkielen projektia varten lainattu kirja sekä viime viikonlopun kuva Oonasta. Kävin ulkona ottamassa muutaman askeleen, mutta koska aurinko ei edes paistanut katsoin parhaaksi palata takaisin sisälle. Onko joku muu saanut hankittua itselleen flunssan?

PS. Oon ihan koukuttunut Kim Kardashian peliin :-D Latasin sen silloin, kun se keikkui App Storen ladatuimpien kärjessä enkä tykännyt siitä. Eilen kokeilin uudestaan ja voi vitsit! Ehkä se on vaan tää flunssa..

8 kommenttia

  1. Tosi kivoja kuvia! :-) ja pikaista paranemista sulle!

    VastaaPoista
  2. Ihanat kuvat! :)

    Ja täällä toinen flunssan saanut, ihanaa näin talviloman alkaessa... Vertaistukea ja paranemisia sinne! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Voi ei, paranemisia myös sinne! Täällä lapissa alkaa loma vasta viikon päästä, joten mulla on aikaa siihen asti.. :D

      Poista
  3. Sulla on todella ihana blogi. Sait uuden lukijan. Voitko käydä vilkasee mun blogin http://tia-maria17.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon Tia! Miepäs meen kurkkaamaan :)

      Poista
  4. Mä yritän just vieroittaa itseäni tuosta Kim Kardashian pelistä :DD Oon pelannut sitä ihan liikaa. Kerran jo poistin sen, mutta taas mennään... Yllättävän koukuttava!

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voiei se kyllä on! Siinä vaan vähän liian äkkiä loppuu se energia.. :D No ehkä koulu taas vähän palauttaa todellisuuteen :-D

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.