WEEK 8

torstai 26. helmikuuta 2015

Kulunut viikko on ollut selvästi täynnä ruokaa ja selfietä ainakin puhelimeen kertyneiden kuvien mukaan :-D Olen taas vähän laiskemmin nappaillut kuvia, joka kertoo varmaan myös siitä ettei mitään kovin kummoista ole tapahtunut. Onneksi huomenna alkaa loma, jolloin on enemmän aikaa itselle ja blogille! Nyt alan kirjoittamaan sitä englannin esseetä (luulin tiistana, että sen palautuspäivä on keskiviikkona) ja seitsemän aikoihin lähden metsästämään uutta hiusnaamiota tai jotain vastaavaa.

collage1ep 
1. Oon taas siirtynyt kaurapuuroon pikapuuroista - välillä mustikoilla ja välillä ilman 2. Oli kiva pitkästä aikaa istua bussissa niin, että voi katsoa maisemia ihan suoraan :-Dcollage2ep 
3. Koulun ruokailussa alkaa aina tehdä mieli leipoa tai oikeastaan syödä.. Pakko tehdä jotain lomalla!collage3ep 
5. Tää on lookki varsinkin salille mentäessä 6. Isäkin halus kokeilla vohvelien tekemistä :-D Vähän eri muotilla vaan collage4ep 
7. Haluaisin vaihteeksi vähän erilaisemmat farkut kaappiin, mutta nääh ei näitä ainakaan vielä 8. Oon taas innostunut käyttämään weheartit:iä
collage5ep
9. Flunssan taltutusta pari päivää sitten 10. Olin eilen niin yllättynyt, kun postia selaillessani löysin seurakunnan lehdestä kuvan itsestäni kolmen vuoden takaa. Tuo on siis meidän rippireilillä otettu kuva ja mie oon vasemmassa laidassa :-D

Lähetä kommentti

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.