KYMMENEN OUTOA TAPAA

keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Huh aloimpa taas tekemään myöhään postausta! Tämä päivä on ollut täynnä menoa ja meininkiä, kun pääsin (vihdoin!) käymään salilla, minkä jälkeen käytiin Iitan kanssa pyörähtämässä kaupungilla. Tyhjin käsinhän me sieltä lähdettiin, mutta oli kiva nähdä pitkästä aikaa. Alle oon koonnu pari outoa tapaa, jotka oon listannu puhelimeen tässä kuluneen kolmen kuukauden aikana. Katsotaas, mitä uskalsin paljastaa:

jj

1. En koskaan halua (uskalla) nukkua niin, että jalat menee yli sängyn laidan. Joku hirviöhän saattaa vaikka tulla ja napata kiinni.
2. Joskus syön makeannälkään kaakaojauhetta. Kuulostaa varmaan tosi oudolta ja pahalta, mutta pienissä määrin se sulla kielelle ja maistuu suklaalta. Kuvittelen sen olevan pienempi paha kuin karkit ynnä muut :-D Nyt oon kyllä ollut jo monta viikkoa sitä syömättä!
3. Kirjoittelen paljon mielummin puhelimen muistioon kuin muistikirjoihin. Nämäkin tavat kirjoittelin sinne ja yleensä kaikki muutkin ideat ja muistettavat jutut.

IMG_1006j

4. Mie tykkään myös yskänlääkkeestä. Tämä tuli mulle mieleen tässä viimeisimmän flunssan aikana. Villen mielestä se maistuu hirveältä, mutta musta tosi hyvältä! Voi vitsi, se lapsena saatu yskänlääke vasta hyvää olikin.
5. En halua pitää valoja päällä enää myöhään (23-> tai siitä hetkestä eteenpäin, kun olen yksin), kun oon mummolassa tai mökillä. En todellakaan aina muista ajatella tätä, mutta joskus alkaa pelottamaan, että joku näkee sen valon. Muistan varmaan aina tarinan, jossa mummolaan oli tullut keskellä yötä mies hakemaan bensaa. Se on vaan jäänyt karmimaan :-D
6. Mulle tulee nykyään aika paljon kirjoitusvirheitä puhelimella viestejä kirjoittaessani, mutta en jaksa alkaa korjaamaan niitä. Näin tapahtuu lähes aina, mutta Villen kanssa en korjaa mitään virheitä kunhan siitä saa selvää. Toisaalta kirjoitan mielummin sen sanan uudestaan seuraavassa viestissä, kuin että alkaisin korjaamaan.

IMG_1000j

7. En ole oikeastaan koskaan fanittanut ketään kovin pitkään. Tarkoitan sitä, kun toiset ovat kuunnelleet/fanittaneet samaa laulajaa tai bändiä monia vuosia. Oonhan mie kuunnellu aikanaan paljon esimerkiksi Gimmeliä ja Anna Abreuta, mutta lähinnä silloin kun ne oli pinnalla. Oon enemmänki sellainen, joka kuuntelee pari biisiä sieltä täältä.
8. Ja sama jatkuu idoleihin. Tähän ikään asti mulla ei ole vielä sellaisia ollut. Ihailen kuitenkin nykyään esimerkiksi Vappu Pimiää, Martina Aitolehteä, jotka varmasti herettää monia eriäviä mielipiteitä. Hekään eivät kuitenkaan ole esikuvia, jos ymmärrätte mitä koitan selittää :-D
9. Kun ollaan kotona Villen kanssa, pyydän sitä usein tekemään mulle palveluksia kuten täyttämään vesipullon. Oon silti loppujen lopuksi malttamaton, sillä jos Ville ei sitä kohta mene täyttämään meen mie ite, koska en jaksa odottaa.
10. Tämä tapa on varmasti monille tuttu: sohvalla ollessa alkaa väsyttämään, mutta sänkyyn mennessä se ehtii jo kadota. Välillä tosi ärsyttävää, mutta minkäs teet.

Löytyykö teiltä kenties samoja tapoja? :-D

6 kommenttia

  1. Mäki "pelkään" tota jalat sängyn laidan yli juttua ja en myöskään oo oikeen ikinä fanittanut ketään. Tosin nyt oon löytänyt pikku hiljaa ed sheeranin ja harry potterinki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eihän sitä koskaan tiedä, mikä siellä sängyn alla piileksii :D

      Poista
  2. Haha, mä joskus junnuna söin kans kaakaojauhetta. Parhaimmillaan se on kun sen miksaa vähän sulaneeseen vaniljajätskiin. :D Sulla on muuten tosi kiva blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Koitan vältellä sitä pahetta parhaani mukaan :D

      Poista
  3. Eikää :'D Mulla tuli niin hauska olo näitä lukiessa, nimittäin ite oon todella samanlainen! Mäkin syön kaakaojauhetta ainakun tekee mieli jotain makeaa, mutta muuta ei ole.. Ja tuo malttamattomuus, se on vain pakko yrittää ensin toisen tekevän jotain, mutta jos asia ei hoidu sekunneissa menee hermot ja se on pakko tehdä ite! :D

    http://miraellaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten hauska kuulla, että meillä on niin paljon yhteistä! Oishan se kiva, jos joku niitä juttuja puolesta tekis.. :D

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.