04/04/15

lauantai 4. huhtikuuta 2015

IMG_2086j IMG_2112j TAKKI VERO MODA FARKUT GT HUIVI CUBUS PAITA TURKISTA KENGÄT CONVERSE AURINKOLASIT CUBUS IMG_2099j IMG_2098j IMG_2089j IMG_2122j

Huomaattekos ulkoasussa mitään uutta? Värkkäsin eilen uuden bannerin ja tänään olen tehnyt muutoksia sivupalkkiin. Muutin myös hieman postausten otsikoiden kokoa, mutta ainakin mun silmää häiritsee toi iso rako sen ja päivämäärän välissä. Pitää kattoa, muokkaanko kokoa pienemmäksi vai alanko sekoittamaan koodeja. Äsken käytiin nappaamassa asukuvat Oonan kanssa, joka tuli meille pitkästä aikaa yökylään. Päällä oli yksi mun lempiasuista, joka sopii hyvin myös asukriisien pelastukseen. Seuraavaksi alan tiskaamaan, koska sillä ehdolla sain Villen ottamaan asukuvat.. :-D Haha, viettäkääs rentouttava loppuloma!

PS. Millä ohjelmalla te muokkaatte teidän kuvia? Kokeilen näihinkin kuviin paria eriä sen viime kertaisen ongelman takia (kuvat meni huonolaatuisiksi muokatessa).

4 kommenttia

  1. Aivan ihana asuyhdistelmä! <3 Muokkaan kuvat PhotoScapella, suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos paljon! Mukavan simppeli :) Pitääpä kokeilla tuota, muistaakseni mulla on tuo joskus ollutkin!

      Poista
  2. Picasa ja PicMonkey on ainakin musta tosi hyviä ja helppokäyttöisiä :)

    http://littlebitofsara.blogspot.de/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Picasa mulla onkin jo konella ja sillä tein bannerin. Picmonkeytä oon käyttänyt nyt yhdessä Pixlrin kanssa ja niitten kans tuntu tulevan huonolaatuiseksi :o mutta molemmat kyllä hyviä!

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.