WEEK 13

keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Hei vaan kaikille! On aivan ihanaa kertoa, että mulla alkoi loma jo tänään. Eihän se kestä kuin muutaman päivän, mutta silti! Se on todellakin kaivattu, kun en oo melkein kahteen viikkoon paljon muuta tehnyt kuin lukenu. Eikä mulla ole enää koulua ennen elokuuta, koska viimeisen jakson olen työssaoppimassa Citymarketissa. Voi vitsi, miten hyvä fiilis on, kun saa tehdä ihan mitä haluaa nämä pari päivää! Oon tosi jäljessä sarjoissa: Salkkareissa oon viime viikon jaksoissa ja Uudessa päivässä vielä sitä edellisen viikon.. Suunnitelmissa on siis katsoa sarjoja, käydä salilla, rentoutua ja toivottavasti myös blogata. Olen etsiskellyt uutta fonttia banneriin, mutten oikein osaa päättää niiden väliltä. Ja ainiin tänään ois vielä tarkoitus leipoa isälle kinderpiirakka, koska hänellä on huomenna synttärit. Siitä tulee tänne varmaan myöhemmin reseptiä ;-) Älkää pelätkö, ei tästä silti ruokablogia tule!

collage4keskiviikko  
1. Testissä niin hyvä sodastream maku! Maistui ihan jaffalta, josta en ees yleensä tykkääcollage1keskiviikkko 
3. Pitkästä aikaa salaattia 4. Haha niin totta, mutta ei tätä kyllä yleensä kokeissa tuu tehtyä.. Ehkä ennemmin sanakokeissa ;-) collage2keskiviikkko 
5. Ostin ekaa kertaa parsakaalia, kun meidän lähikaupassa ei oo vähään aikaan lehtikaalia ollu 6. Terveyskeskuksessa odottelemassa  
collage3keskiviikko 
7. No sitä viime viikonlopun herkkua! 8. Mitäs tähän lisäämään..collage6keskiviiko
9. Tein eilen pitkästä aikaa pitsaa kaapista löytyneistä aineksista 10. Tänään pyörähdin kaupungissa viimeisen kokeen jälkeen collage7kesikviikko  
11. Tänään oli melkein tuskaista kävellä ulkona :-D 12. Kaupungilta tartttui mukaan uudet treenikamat

2 kommenttia

  1. tosi kiva postaus, niin kun nää yleensäkin on! ♥ nuo treenivaatteet on kyllä ihanat :-) ♥

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.