3RD OF JUNE

keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

IMG_3543j IMG_3534j TAKKI VERO MODA FARKUT DR. DENIM KENGÄT CONVERSE KAULAKORU GT LIPPIS NY/STADIUM SATEENVARJO AXE IMG_3522j IMG_3536j IMG_3553j IMG_3540j

Tänään on taas satanut melkein koko päivän ja samaa on luvannut huomisellekkin, minkä takia mentiin Ainon kanssa sateesta välittämättä ottamaan kuvia. Käytiin myös Kauppayhtiöllä (mun eka kerta!), jossa mie join lattea ja Aino söi lounaan. Olen kuvannut tänään videolle mun päivää ja kironnut postin lakkoa. Sain myytyä Live Aid:in liput, mutta ne piti laittaa menemään postitse Etelä-Suomeen päin. Sain pyöräillä aika moneen paikkaan, että sain ne menemään lopulta eteenpäin. Olen myös kironnut tuota sadetta ja sitä ettei mulla oikein oo nilkkureiden lisäksi siihen sopivia kenkiä. Synttärilahja toiveissa onkin Niken lenkkarit tai sitten ostan ne mahdollisimman pian itse, mutta pakko silti saada vettä ulkonäöltäkin kestävät kengät :-D

2 kommenttia

  1. Tuo sade alkaa kyllä jo pikku hiljaa tulla korvista ulos! Missä kesä? :( Kivoja kuvia ootte silti saanu napattua, ihana tuo lippis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo älä muuta sano! Kohta saa hommata rusketuksen purkista :l Kiitos paljon!

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.