MONDAY THOUGHTS

maanantai 15. kesäkuuta 2015

Sateista maanantaita kaikille! Vai saako nuin edes sanoa? Täällä ainakin satelee niin kivasti ettei paljon huvita lähteä polkemaan salille tai kirppispöytää tsekkailemaan. Aamulla kävin suuhygienistillä ja se tuntui ihan siltä, niin kuin hän olisi rankaissut minua jostain. Nimimerkillä vieläkin tuntuu hampaissa, päähän sattuu ja syöminen oli vähän epämukavaa. Mitä tästä opimme? No sen, että vaikka harjauksesta huolehdinkin pitää myös niitä välejä alkaa siistimään.

IMG_3806j IMG_3798j IMG_3805j IMG_3812j IMG_3813j

Siinä on muutama kuva, joita olen tältä päivältä räpsinyt. Katsoin hetki sitten loppuun viimeisimmän jakson Kostoa katsomosta ja seuraavaksi alan varmaan katsoman Shamelessiä. Toisaalta voisin vähän järkätä nuita kirppiskamoja, jotka aiheuttaa aika mukavaa kaaosta yhteen nurkkaan olohuoneessa. Ulos menoa välttelen jopa niin paljon, että järjestelin äsken roskakaapin pussit :-D Tiedättehän: erikseen roskapussit, toiseen pussiin vaatekauppojen pussit ja yhteen vielä semmoset pikkuruiset. Haha, kellään ei varmasti kiinnosta.
Soittelin myös siitä mun kesätyöpaikasta ja sain selville, että henkilö, jonka kanssa olin jutskaillut aiemmin on lomalla. Onneksi he pian ottavat sieltä yhteyttä. Mulla muuten muhii päässä ainakin yksi jossei useampikin postausidea, oisko teillä ehdotella lisää? Näitä lomapäiviä kun ainakin vielä näyttää olevan :-)

6 kommenttia

  1. Ois mielenkiintosta lukee postaus siitä miten sä treenailet/liikut? Ja myös ruokavaliosta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon näistä ideoista! Linkitän tähän kolme postausta, jossa oon lähiaikoina puhunut liikkumisesta ja vähän syömisestäkin :)

      http://holyfacepalm.blogspot.fi/2015/04/no-se-juokseminen.html
      http://holyfacepalm.blogspot.fi/2015/04/sokerihiiri-puhuu.html
      http://holyfacepalm.blogspot.fi/2015/03/mun-pahin-vastukseni-kattoo-peilista-mua.html

      Poista
  2. Helsingissä ainakin sadekuuroja ollu pitkin päivää mut nyt kyl paistaa aurinko! Ois kivaa jos tekisist sellasen ns "vaatekaapin kulmakivet" et siis kertoisit kaikkii sellasii vaatteit mitkä on sun ihan must tai jotai? :)

    Tuulikuvailee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään on onneksi jo selkeämpää! Pistän tuon toiveen korvan taakse ;)

      Poista
  3. Ihania kuvia, sulla on todella kiva blogi! :) Tuo pieni lankakauppa on muuten aivan ihana kirja, oon itsekin lukenut sen joskus. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Joo se on vaan niin paksu, että saas nähä ehdinkö lukea kuukaudessa :-D sarjat vetää usein enemmän puoleensa..

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.