OMAN ELÄMÄNI AAKKOSET A-N

torstai 18. kesäkuuta 2015

Päätin tänään toteuttaa taas yhden toivepostauksen eli oman elämäni aakkoset. Toinen vaihtoehdoista oli puhettaa mun liikkumisesta, mutta haluan siihen kuvitusta itsestäni oikeasti tekemässä jotain :-D Se siis siirtyy siihen asti. Nämä tämän tyyliset postaukset herättävät varmaan taas kannattajia ja vastustajia. Vähän erilainen idea tuo mieleen erilaisia puolia itsestä kuin sellaiset, jossa niistä itse kerrotaan vapaasti. Katsotaan postailenko huomenna aattona, mutta varmuuden vuoksi toivotan jo nyt hyvää juhannusta!

IMG_9869j

Aamut ja aamuihmisyys: Musta on pikku hiljaa alkanut kuoriutua esiin aamuihminen. Ei niin, että heräisin lauantaiaamuisin jo seitsemältä mutta yhdeksän jälkeen on melkein pakko nousta. En halua, että koko päivä menee hukkaan tai unirytmi sekaisin.

Banaanit: Olen jo pienestä pitäen tykännyt popsia niitä minkä kerkeän. Kun lähdin päiväkodista uimakouluun ja söin välipalaksi banaania, varoitti tarhatäti apinaksi muuttumisesta ;-)

Canonin 550d on kulkenut mukana jo monta vuotta. Välillä houkuttelisi vaihto vähän kevyempään tai sitten vain vaihtoehdoksi kotiin. On nimittäin melko tilaavievä tuo järjestelmäkamera esimerkiksi kahville lähtiessä

Domino-keksit sekä muutkin keksit on mun heikkous :-D Olen tiukkana viikonpäivät karkkien ja suklaan suhteen, mutta kun esimerkiksi mummolassa on keksejä..

Emilia on minun toinen nimeni ja kalenterissa Emmaa ja Emiliaa juhlitaan muuten samana päivänä. Olen tässä viikon sisään kuullut aika monta kertaa pikkutyttöjä kutsuttavan Emma nimellä muun muassa hammaslääkärissä ja kaupassa. Se nimi ei taida menettää suosiotaan!

IMG_9144t

Fazerin suklaat peittoaa mennen tuleen kaikki muut paitsi muutamat Milkan suklaat kuten Oreon. Mulle tulee helposti huono olo Marabousta ja Pandan levyt on vähän liian ohuita ;-)

Google on ainakin mulle aika tärkeä ja toistuvasti osa myös postailua. Mun pitää usein tarkistaa sanojen kuten esimerkiksi puheen ollen kirjoitusmuoto, sillä en koskaan muista tuon tapaisia pikkusanoja.

Hymy on mulla tosi usein herkässä ja sainkin siitä merkiksi hymytyttö patsaan 9. luokan päättäjäisissä. Olen tosi huono pitämään pokkaa sellaisissa tilanteissa, kun esimerkiksi Ville yrittää nauratta minua (tai yritän olla suuttunut). Nassusta löytyy myös pari hymykuoppaa, jos ette ole vielä sattuneet huomaamaan.

Itkeminen puhdistaa ilmaa ja ainakin mulle tulee siitä myös parempi olo. Mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa siihen pisteeseen, kunnes siitä tulee pää kipeäksi. Viimeksi itkin toissapäivänä, kun katsottiin Chappietä. Sitä kohdeltiin siinä elokuvassa ihan hirveästi, mistä mulle tuli vähän paha mieli.

Juoksemiseen mulla on aina ollut viha-rakkaussuhde, mistä olen täällä jo aiemminkin kertonut. Tällä hetkellä kaikki lämmittelylaitteetkin salilla kyllästyttää ja olen skipannut ne pari kertaa ihan suosiolla. Koirat ja hyvä sää on kuitenkin sellaisia, mitkä motivoivat lenkkeilyyn.

IMG_0307j

Koiriin päästäessä voisinkin mainita, että ne ovat olleet aina mun lempieläimiä. Huomasin sen vanhoja leluja myyntiin laittessakin lelukoirien määrästä. Jos mainitaan muutamia eläimiä joista en tykkää, on niitä esimerkiksi kissat ja jyrsijät. Hevosille olen jo pikku hiljaa alkanut lämpeämään, mutta on ne edelleen vähän pelottavia.

Leipominen on lähellä mun sydäntä, minkä olette varmasti huomanneet täällä bloginkin puolella. Olen tässä viime aikoina mietiskellytkin, mitä uusia reseptejä voisin kokeilla myös ruoanlaiton saralla. Onneksi pääsen leipomaan kohta koittavan syntymäpäivän ansiosta.

Matkustelu löytyy varmaan melkein jokaisten aakkosista. Olen tähän mennessä käynyt perheeni kanssa Virossa, Ruotsissa, Norjassa, Kanarialla, Kreikassa, Egyptissä ja Turkissa. Odottelen jo innolla sitä päivää, kun päästään Villen kanssa lähtemään jonnekkin pidemmälle.

Nukkuminen on jostain syystä nykyään mieluisempaa kuin ennen. On mukavaa painaa pää pehmeään tyynyyn, laittaa silmät kiinni ja antaa ajatusten juosta.

Pätkäisen nämä aakkoset tähän ettei tästä postauksesta tule liian pitkä. Palataan siis lähiaikoina toisen osan merkeissä :-)

Lähetä kommentti

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.