MEIKKIPUSSISSA JUST NYT

lauantai 4. heinäkuuta 2015

IMG_4209j

Tällä kertaa pääsette tutustumaan mun meikkipussin sisältöön. En ole varma, oonko tehnyt tällaista postausta aiemmin, mutta nuo tuotteet ovat kyllä vilahtaneet täällä joko suosikeissa tai uutuuksissa. Tämä oli musta kuitenkin ihan kiva idea toteuttaa ja saman tapaisen toteutin hiustuotteista (linkki tässä) aiemmin keväällä. Mun ostoslistalta löytyy syksyä varten ainakin Anastasia Beverly Hills Dipbrow pomade, uusi ripsentaivutin ja puuteri. Nykyiset tuotteet alkaa vetelemään viimeisiään ja kaipaavat vähän päivitystä :-D
  IMG_4217j

Ensimmäisenä esittelen lähempää huulipunat ja -rasvat. Viimeiset pari kuukautta olen tehokäyttänyt Eos huulirasvaani, jonka sain ajat sitten Bangerhead:ista. Olen käyttänyt sitä jo niin kauan, että haluan saada sen loppuun ennen kuin se menee pilalle :-D Löysin nimittäin keväällä keskusteluja ja postauksen, joissa jollain oli kyseinen huulirasva homehtunut (?) sisältä päin, joka ois aika ikävä yllätys! Toinen mun suosikkihuulirasva on Hurraw:in Chai spice lip balm. Huulipunat vasemmalta oikealle Lumenen Time for party 109, Max Factor Flame tree 812 ja uusin tulokas Rimmelin Airy fairy 070. Uudelle punaiselle huulipunalle voisi myös olla tarvetta, koska tuo Lumenen nykyinen leviää melko helposti. Käytetyin huulikiilto ei valitettavasti ole mukana, koska olen tällä hetkellä mökillä ja se on kotona. Kiilto on kyllä näkynyt aiemmin täällä blogissa.

IMG_4223j

Sitten paljon kehumani Maybellinen Lash sensational vedenkestävä ripsiväri, josta löytyy ihan oma postaus täältä. Siellä näkyy kuvakin siitä, miltä väri näyttää ripsissä. Monessa paikassa mukana kulkenut Seppälästä ostettu Wet n wild Ultimate brow kit kulmaväripaletti on kestänyt tosi kauan ja saa kyllä isot peukut siitä! Mun mielestä väri kulmissa pysyy kauan ja on mulle paljon parempi vaihtoehto kuin kulmakynät :-D 

IMG_4221j

Viimeisinä esittelyyn pääsee meikkivoiteet ja puuteri. Maybelline Dream BB Go Matte 10-in-1-voidepuuteri on yksi parhaimpia meikkivoiteita, joka minulla on koskaan ollut! Tuo peitti mun makuun tosi hyvin, mutta en ole ihan varma alkoiko tuo päivän aikana kiiltelemään? On kyllä silti sellainen, jota tulee varmaan vielä ostettua lisää. Lumenen Long wear meikkivoiteeseen en ole ollut ihan niin tyytyväinen ja syynä on varmaan se, että ihan huomaamattani valitsinkin kaupassa medium coverage putilon. Mukana kulkeva puuteri on Yves Rocherin ja samassa on myös koskematon poskipuna. Puuteria lisäilen vain päivän kuluessa, sillä kotona mulla on hajonnut Rimmelin puuteri, josta pidän enemmän.

Siinäpäs ne, onko teillä jotain suosikkeja joita kaikkien tulisi kokeilla? Suosituksia otetaan mielellään vastaan! :-)

2 kommenttia

  1. oiii tuo voidepuuteri näyttää aika kivalta, pitänee kokeilla :) osaatko sanoa, että onko siitä kuinka vaaleita sävyjä?
    http://avaaovi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa pistää kokeiluun! Sitä tais olla kahdessa sävyssä, light ja medium :)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.