MEIDÄN TARINA

tiistai 18. elokuuta 2015

Tänään on meidän toinen vuosipäivä ja ajattelin tämän olevan juuri täydellinen ajoitus tälle toivepostaukselle. Meidän jutun alku ei varmasti ole kovin erikoinen (varsinkaan nykyaikana), söpö tai mitään muutakaan, mutta tuleepahan kerrottua :-D Tänään ei vielä ehditä päivää juhlistamaan tai mitään kovin erikoista tekemään, mutta huomiselle onkin sitten suunnitelmia. Toivottavasti pidätte tästä postauksesta, sillä mun mielestä tällaiset tuppaavat olla usein tylsiä tai ällösöpöjä..

IMG_0470j

Kaikki alkoi vuoden 2013 heinäkuussa. Oltiin jonain kauniina aurinkoisena päivänä ottamassa asukuvia Iitan kanssa ja päädyttiin sen jälkeen juttelemaan ja selailemaan puhelimiamme. Villen kuva varmaan vilahti jonkun sosiaalisenmedian (facebook?) etusivulla ja taisin kysellä hänestä. Iita alkoi juttelemaan Villelle, kertoi minusta ja loppujen lopuksi antoi mun numeron hänelle. Ei mennyt varmaan kuin päivä ennen, kun hän alkoi juttelemaan mulle ja voisi oikeastaan sanoa, että sillä tiellä ollaan pysytty :-D Heti seuraavana päivänä Villen alettua juttelemaan mulle lähdin viikoksi Pohjanmaalle, mikä siirsi tietysti hieman meidän näkemistä. Muistan vieläkin, miten ollessani sukulaisteni luona kylässä he vitsailivat siitä, miten koko ajan roikuin vain puhelimessa.. Kotiin tullessani isä oli muuttanut takaisin Suomeen ja hän oli vastassa minua junalla, minkä takia meidän näkeminen siirtyi taas parilla päivällä. Pakko kyllä kertoa, että muistan vieläkin todella hyvin sen, kun ensimmäistä kertaa koitin Villen luo suunnistaa ja mitä hänen päällään oli! Päällä olleesta hupparista tuli oikea vitsi eikä sitä ole onneksi Villellä kovin usein näkynytkään.. Minä taas olin niin innoissani uudesta takistani, että laitoin sen sitten hellepäivänä päälle ja sainkin hikoilla ihan kunnolla. Kaikkea sitä ihminen muistaakin.

Collagehöpöj IMG_7762j

Sen jälkeen ollaan vietetty aika tiiviisti yhdessä aikaa: melkein jokainen yö yhdessä jomman kumman vanhempien luona ennen yhteenmuuttoa. Yhteiseen kotiinhan me siis muutettiin viime vuoden lokakuun ensimmäisinä päivinä eli noin vuoden seurustelun jälkeen. Pisin aika näkemättä toisiamme on viikko, jolloin olin Turkissa lomamatkalla. Ylhäällä olevassa kuvassa näkyy Villen yllätys meidän puolivuosipäivänä, jolloin hän oli mennyt yllätyksenä meille (eli mun ja äidin kotiin) ja laittanut esille Choco Delistä ostetut suklaat sekä ruusun ja odotteli mun kotiintuloa toisessa huoneessa. Illalle oli myös ohjelmaa, mutta tuo on yksi ihanimmista yllätyksistä, joka mulle on tehty! Haha voiko noin sanoa?

IMG_0657j

Aika paljon on yhdessä koettu, nähty ja tehty, mutta meistä kumpikaan ei tykkää sellaisesta "rakastan sinua ikuisesti" -meiningistä. Ollaan aika samanlaisia monissa asioissa ja Ville saa mut aina nauramaan vaikken sitä haluaisikaan. On tosi hankalaa yrittää olla vihainen, itkeä pahaa mieltä tai voittaa toista tuijotuskilpailussa, jos toinen osapuoli vaan pelleilee tai naurattaa :-D

Lähetä kommentti

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.