FIRST OUTFIT OF SEPTEMBER

tiistai 1. syyskuuta 2015

Ajatella, miten nopeasti elokuu vilahtikaan ohitse! Niin se vain heti vaikuttaa, kun arki alkaa. Viikot ovat tuntuneet toinen toistaan lyhyemmiltä ja aina yhtä äkkiä onkin ollut jo perjantai. Toisaalta ajattelin juuri tänä aamuna, että onko nyt vasta tiistai :-D Haha samoja valituksia ja puheita kuulee varmasti jokainen joka viikko. Mie oon jo alottanut syksyn fiilistelyn polttelemalla kynttilöitä ja tänään vetaisin pitkästä aikaa jalkaan pitkävartiset Converset. Jokos te ootte tehny jotain vastaavaa syksyyn liittyvää? Tuosta tuli jostain syystä mieleen, kun pienenä kerättiin ruskan tiputtamia ja kaunistamia puunlehtiä ja tehtiin niistä tauluja kontaktimuovin sisään.. Haha sitä ei ole kyllä tullut tehtyä vähään aikaan.

Mun mielestä nämä asukuvat onnistui aika hyvin niin minun osalta kuin Villenkin osalta kameran takaa. Aika usein nimittäin jommassa kummassa on vikaa: minulla on vaikka huono hiuspäivä, mutta muuten kuvat olisivat aivan hyviä tai sitten toisinpäin.

IMG_5540j IMG_5534j IMG_5567j TAKKI CHOIES FARKUT GT TOPPI BIK BOK AURINKOLASIT ÄIDIN KENGÄT SKOPUNKTEN IMG_5555j IMG_5569j IMG_5559j

9 kommenttia

  1. Ihana asu, niin raikkaat värit! :)

    VastaaPoista
  2. Musta tuntuu et asut mun naapurissa :D et vissiin ihan tässä samassa kerrostalossa mutta tuossa viereisessä. Teidän kämppä nimittäin näyttää sisältä ihan samalta ku meidän (kuvien perusteella) ja nää sun asukuvat on otettu näemmä meidän takapihal :D hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä, niimpä vain! Piti käyä itekki kattelemassa sun kuvia ja samalta kyllä näyttää :-D En viittiny eilen lähteä raahaamaan Villeä sen kauemmas, joten hyödynnettiin kerrankin tyhjä puisto. Kumma juttu muuten, ettei olla koskaan nähty tässä toisiamme vaikka nyt ko aattelen nii harvemmimpa sieltä näkee ihmisiä muulla ko roskiksella :-D

      Poista
  3. Tosi ihana outfit :3 mä vaan en oo vielä löytänyt valkoisten farkkujen hienoutta

    maailmanrannikoilta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiiitos Emilia! Siis emmiekään nyt oloani tunne niistä kaikista mukavammaksi, mutta kivaa vaihtelua! :-D

      Poista
  4. Tosi ihana outfit :3 mä vaan en oo vielä löytänyt valkoisten farkkujen hienoutta

    maailmanrannikoilta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Musta tuntuu että mä oon nähny sut kerran ku tultiin poikkiksen kaa tosta k-marketista. En ihan 100varma ole mut sellanen fiilis :D ja tääl on naapurustossa tosiaan kaikki tällasii ujoja kotihiiriä että hyvä jos rapussa moikkaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin mahdollista! Haha joo niin ne tuntuu :-D

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.