IT'S FINALLY FRIDAY

perjantai 4. syyskuuta 2015

Viihdoin on perjantai! Johan tätä onkin odotettu :-D Viikkoon on mahtunut taas ihan tarpeeksi kiireitä teoriatunneista salilla käymiseen ja väriopin lukemiseen. Viikonloppuna pitäisi ehtiä vielä perehtymään enemmän tuohon viimeisenä mainittuun ja tehdä vähän jotain kuviskansiotakin? Onneksi Ville on ainakin luvannut auttaa sen kanssa. Tänään on kuitenkin tarkoitus lähteä juhlistamaan Ainon syntymäpäivää ja alapuolella olevassa kuvassa näkyykin osa mun asusta. Olen ihaillut nahkahameita jo jonkun aikaa ja nyt munkin vaatekaapista löytyy yksi. Pikkulaukku oli myös pakko kotiuttaa, sillä se maksoi vain kymmenen euroa. Hommaa kuitenkin riittää ennen iltaa ja ajattelin käydä vielä pienellä lenkilläkin sekä äidin luona. En vaan millään malttaisi lopettaa Valehtelevien viettelijöiden katsomista.. Ihanaa viikonloppua, koittakaahan rentoutua!

IMG_5575j IMG_5582j IMG_5573j IMG_5579j IMG_5586j

PS. Tänä aamuna mulla oli taas niin paljon tuuria matkassa, kun irtioleva mäyräkoiran kokoinen koira juoksi mun luo iloisesti haukkuen ja hyppien. Eihän se nyt muuten olisi haitannut, mutta mulla sattui olemaan valkoiset farkut jalassa.. Kuvaa siitäkin löytyy mun snapista @memmasnap

PPS. Kuuntelettehan te kaikki jo Aamulypsyjä? En mene minnekkään (okei ehkä äidille, jonne on viiden minuutin matka) ilman Annin, Perälän ja Jaajon juttuja. Se olen siis minä, joka yksikseen nauraa ja hymyilee kuulokkeet korvissa.

2 kommenttia

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.