SUPERDRY

tiistai 27. lokakuuta 2015

Tänään mulla oli päällä paita, jonka Ville sai itse asiassa vasta viime viikolla lahjaksi :-D Vasta-sanaa käytin siis siksi, että tuo ei ole ehtinyt olla hänellä viikkoakaan ja jo nyt olin lainaamassa ensimmäisen kerran. Se vain on päällä niin mukava ja tyyliltään semmoinen, että vaikka onkin miestenpaita sopii se myös naisille. Eikä tuo ensimmäinen (eikä varmasti viimeinenkään) Villen paita ole, minkä näette minun päälläni. Niket näyttää juurtuneen aika hyvin mun jalkoihin, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus pestä ne. Niin kuin aiemmin jo mainitsin, olen viimeiset kaksi tai kolme viikkoa kyttäillyt eri nettisivuja ja Palladiumien kokoja tuloksetta. Olisihan niitä muutamilla sivuilla, mutta siellä on myös korkeammat hinnat. Pitää koittaa etsiä alekoodeja ja laittaa ne tilaukseen mahdollisimman pian, sillä täällä satoi eilen "ensilumi"! Onko siellä muita samassa tilanteessa olevia?
 IMG_6367j IMG_6401j IMG_6392j IMG_6357j TAKKI VERO MODA PAITA SUPERDRY FARKUT DR DENIM / CARLINGS KENGÄT NIKE IMG_6369j IMG_6383j IMG_6371j IMG_6404j IMG_6391j

2 kommenttia

  1. Paljo sulla ja Villellä on pituus eroa, kun noin sopivia sen vaatteet on sullekkin?:) Ihania kuvia <3
    -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Pituuseroa on varmaan noin 12-13cm, kun mä oon noin 164cm ja Ville ehkä noin 177cm :-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.