WEEK 40

maanantai 5. lokakuuta 2015

Näpyttelen tätä postausta taas oppitunnin luppoajalla ja voi vitsi mulla on hyvä fiilis tästä viikosta. Lukujärjestys näyttää aika helpolta vaikka sen lisäksi on kyllä paljon muutakin tehtävää. Silti jo se, että tälle viikolle ei ole luvattu vesisadetta on niin huippua :-D Olen nimittäin melko kyllästynyt sateessa pyöräilyyn. Hassua myös huomata, että ollaankin jo lokakuussa. Tässä kuussa juhlitaan muun muassa äidin ja Villen synttäreitä, joten luvassa on paritkin kakkujen leipomiset. Ja taas ollaan vähän lähempänä joulukuuta, en malta odottaa mun valkoisen joulukuusen esiin ottamista ja sitä fiilistelyä

collage3hihi 
1. Näitähän riittää joka postaukseen :-D Oli muuten lämmin neule!collage1hihi 
3. Vähän kertailua kokeeseen 4. Ihana taivas, joita on nyt kyllä riittänyt. collage2hihi 
5. Tässä näette vielä Tuplan energiapatukan/ ennen treeniä (saatu) rakenteen, joka ehkä muistuttaa vähän enemmän "tavallisia" terveyspatukoita  6. Yhtenä aamuna joki näytti tosi upealta, kun aurinko oli nousemassa ja pinnalla oli vielä paljon usvaa.collage5hihi 
7. Friyayy! Ignooratkaa hirveät kulmakarvat :-D Olin just tullut kotiin vesisateessa enkä välittänyt alkaa heti korjailemaan meikkejä 8. Tämä niin sulattaa mun sydämen! Käytiin Villen pikkuveljen kanssa Prismassa ja hän välillä otti kädestä kiinni. collage6hihi 
9. Minnan synttäreillä oli selkeesti prinsessateema ja mun heikkous tarjoilussa oli ruissipsit..  collage7hihi 
11. Tämä ja ylempänä näkyvä yhteiskuva Ainon kanssa ovatkin ainoat onnistuneet tuolta illalta
12. Lauantaina käytiin pyörähtämässä kaupungilla ja jo tuttuun tapaan otin kuvia näyteikkunoista

Lähetä kommentti

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.