ASUKUVAT (MELKEIN) HUONOIMMISSA MAHDOLLISISSA OLOSUHTEISSA

lauantai 28. marraskuuta 2015

Huhu olen värkännyt näiden kuvien kimpussa jo varmaan pari tuntia. En vain ole halunnut luovuttaa, koska mun mielestä toi asu on aika kiva toisin kuin kuvausolosuhteet. Olen odotellut asukuvien ottoa viimeiset kolme päivää ja totta kai juuri tänään kaiken hämäryyden lisäksi piti myös tihuuttaa. Täällä ei siis todellakaan ole yhtä lumista kuin aiemmin. Ärsyttävää. Muokkailin kuvia niin Polarr:illa kuin puhelimen Afterlight:illa (siinä syy eri sävyisille kuville) ja ehkä nuista ihan siedettäviä tuli.
Päälle päätyi vanhojen tuttujen lisäksi alkuviikosta ostettu ruutupaita ja eilinen Black Friday löytö Ginasta. Mulla itse asiassa meinasi mennä jo hermot siihen, kun joka paikka oli täynnä mainoksia nuista alennuksista. Niitä löytyi niin sähköpostista, telkkarista, ilmaisjakelusta, Instagramista, Facebookista kuin tekstiviesteistäkin. Olenko ainoa? :-D Ajattelin laittaa ensi vuodelle itselleni muistutuksen marraskuuhun, että säästän rahaa sitä varten. Nimittäin ainakaan mun muistiin tuo päivä ei ole juurtunut niin hyvin kuten esimerkiksi Yöttömän yön alennukset ynnä muut sellaiset. Tuoltahan olisi voinut esimerkiksi ostaa joululahjojakin, mutta olen varannut sen reiän budjettiin ensikuulle :-D Nyt höpinät sikseen ja annan nuiden epämääräisten kuvien puhua puolestaan!

IMG_6799j Untitled IMG_6795j UntitledIMG_6796j Untitled TAKKI VERO MODA NEULE GT PAITA H&M FARKUT DR. DENIM LAUKKU H&M KENGÄT SKOPUNKTENUntitled

PS. Ehkä tuo otsikko on vähän liioiteltu, mutta siltä musta nyt tuntuu. Enkä keksi muutakaan yhtä kuvaavaa.

Lähetä kommentti

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.