WEEKS 48 AND 49

maanantai 7. joulukuuta 2015

Jos joskus on ollut postaukset täynnä ruokakuvia, niin nyt on tietokonetta ja telkkaria. Vampyyripäiväkirjat on kyllä ollutkin aika kovassa kulutuksessa, mutta olen mie onneksi muutakin tehnyt. Eilen kasattiin kuusi ja tänään ostin sen tähtivalon, mutta vielä pitäisi hankkia ainakin yksi tai kaksi nauhaa kuuseen. Siksi en ottanut siitä vielä kuvaakaan, koska se näyttää vähän hassulta. Pitemmittä puheitta alan koulutehtävien kimppuun, kivaa viikkoa! :-)

collage3kuk
1. Salisalisali 2. Sinne menossa tai tulossa collage2kuku 
3. Mustana perjantaina en onneksi shoppaillut kuin yhdessä nettikaupassa, ois varmaa menny hermotcollage1kuku 
5. Testissä äitin proteiinijauhe 6. Vielä yksi kuva Black friday:lta, tämä toppi jäi kyllä vielä kauppaancollage5kuku 
7. Yes. 8. Aa niin totta!! Ja tuli muuten puhetta vessapaperirullasta isänkin 
kanssa viikonloppuna, olin kuulemma laittanut väärinpäin :-Dcollage6kuku 
9. Nyt oon tässäkin ajantasalla, melkein tekis mieli alkaa kattoon Täykkäreitä.. 
10. Hätäisesti napattu kuva vuoden ekoista tortuista (otin kyllä parempiakin kuvia)collage7kuku 
11. Eihän perinteistä nyt voi luopua! 12. Tänään en ollut lukiossa vaan amiksen puolella järjestelemässä 
uutta myymälää ja aika kiva siitä tulee!

6 kommenttia

  1. Katotko vampyyripäiväkirjoja jenkkinetflixistä vai mistä? Oon yrittänyt nimittäin etsiä joka paikasta näitä viimeisimpiä kausia, kun sitä ei enää löydy mun entisestä vakkaripaikasta :-/

    http://oona-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kattonu popparista! :-)

      Poista
    2. geektv.me sieltä löytyy jos ei tekstejä tartte

      Poista
  2. oliko sulla välillä poppari jumissa, vai oliko vika vaan mun koneessa? Ei nimittäin tossa joku aika sitte enää pyörittäny mitää ohjelmaa sielä, lopuksi ei edes löytäny sieltä mitää ohjelmaa, nii poistin sen sit koneelta... pitäis nähä nii paljo näitä sarjojen uusia kausia, jotka tulee suomee vasta parin vuoden päästä, että alkaa jo vähän ärsyttää :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ehtiny viikolla kattomaan sieltä yhtään mitään, mutta ainaki viikonloppuina on toiminu! Mulla tekis joskus suunnilleen samalla tavalla ja siihen oli sillon tullu uus päivitys eikä mulla se ollu päivittäny nii latasin uudelleen :l mutta en tosiaan osaa sanoa ko oon nyt aika vähän käyttäny sitä :-D

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.