ASUKUVAT JÄÄLLÄ

perjantai 29. tammikuuta 2016

Mie oon nyt niin sekaisin päivistä, tuntuu ihan lauantailta! :-D Se johtuu kahdesta asiasta: Ville tuli eilen viikonloppuvapaalle ja tänään pääsin koeviikon takia kotiin jo yhdeltätoista. Sen takia mulla on varmaan tehnyt koko päivän mieli makeaakin.. Ei auttanut muu kuin siirtää tämän viikon herkkupäivä tälle päivälle enkä mie kyllä huomenna ehtiskään olla mussuttamassa. Huomenna lähden nimittäin jo aamusta auttamaan ystävän hääpaikan koristelussa. Tunnelmia voitte varmasti seurata mun snapista memmasnap. Olen ajatellut laittaa sinne fiilistelykuvia ihan kunnolla ja ehkä muutenkin koittaa ryhdistäytyä sen käytössä. Nyt meen kattomaan huomisen asukokonaisuuden kuntoon, ihanaa viikonloppua!

IMG_7785j
IMG_7782jj IMG_7814j IMG_7786j
TAKKI SHEINSIDE (saatu) NEULE LINDEX HUIVI CUBUS FARKUT BIK BOK NILKKURIT SKOPUNKTEN 
IMG_7796jIMG_7787jIMG_7812jIMG_7795j

4 kommenttia

  1. Onpa ihania asukuvia! Hieno kuvauspaikka :)

    VastaaPoista
  2. jep, komppaan upeat asukuvat & ihana kuvauspaikka !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ella! Mieki olin niin fiiliksissä tuosta auringosta ja paikasta :>

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.