PINK ENOUGH?

perjantai 8. tammikuuta 2016

Keskiviikkona juuri pahimpien pakkasten paukkuessa nappasin kameran ja jalustan laukkuun ja kävin koettamassa taas onneani. Puoli tuntia mie siellä pakkasessa olin ja ihan lohduttavaa on, että noin viidestäkymmenestä kuvasta neljä on täällä. Ei vaan - ainahan siinä nuin käy :-D Olen vain usein sen verran hukassa sen jalustan kanssa, että varmaan 2/3 kuvista on epätarkennettuja. Kyllä se vielä siitä! Enköhän mie sitä vielä pääse harjoittelemaan tässä kevään aikana.
   Takki on tosiaan uusi, alennuksista tilattu. Mukavan lämmin ja väri on ihana piristysruiske (voiko noin sanoa, jokutollainen se sanapari kai on?). Joku saattaa vielä muistaa, kun pari vuotta sitten syksyllä mulla oli samanvärinen kevyttoppatakki. Siinä oli valitettavasti valmistusvirhe, jonka takia palautin sen myöhemmin. Siitä lähtien olen ehkä vähän kaivannut samaa väriä ja nyt kaipaus on ohi ;-) Eiköhän mulla ala olemaan kaikki talvikamppeet kasassa, paitsi ehkä vielä uudet hanskat, oma pipo (mulla on vain yksi spurgupipo ja loput on Villen) ja erilaiset talvikengät.. Haha, kun mikään ei riitä.

IMG_7497j
IMG_7516j
TAKKI STADIUM PIPO CROCKER/JC FARKUT DR. DENIM PAITA GT KENGÄT SKOPUNKTEN LAPASET 2ND HAND
IMG_7502jIMG_7475j

6 kommenttia

  1. ihana tuo takki vois itekkin ostaa samanlaisen, oon niin kauan jo haaveillut tuollaisesta ! jälleenkerran mukava "pika" postaus, tykkään näistä sinun asukuva postauksista :) !
    http://munelamaamunsilmin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sie se aina kommentoit niin kivasti, kiitos! Kannattaa pistää haaveet toteen :-)

      Poista
  2. Takki näyttää kyllä hyvältä sun päällä :) Erotut varmasti väkijoukosta :D

    http://maailmanrannikoilta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sunkin kommentoit saa aina hymyilemään :>

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos Aino!! Kiva kuulla, että muutkin tykkää tuosta :-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.