A QUICK HELLO

tiistai 2. helmikuuta 2016

Heippa! Päätin tulla kirjoittelemaan teille pikaisesti vielä ennen Helsinkiin lähtöä. Olen ollut koko aamupäivän menossa ja siinä samalla olen koittanut kuvata ja kirjoittaa puhelimeen myös My day:tä. Lähdetään siis tosiaan tänään sinne Helsinkiin Taitaja -kisoihin, joista olen jo varmasti useampaan kertaan maininnut. Kisat on huomenna, mutta mennään jo tänään vähän kiertelemään kauppoja ja katselemaan esillepanoja. Koitan ehtiä ajastamaan vielä huomiselle postauksen, mutta edelleen mun tekemisiä voi seurata snapin ja varmaan Instankin puolella :-)


PS. Miltä kuvat teidän silmään nyt näyttää ja latautuuko ne hyvin? Kokeilin eilen ensimmäistä kertaa moneen vuoteen ladata kuvat bloggerin kautta ja ainakin mun silmään ne näyttää paremmalta kuin Flickr:illä ladatut. Esimerkiksi edellisistä asukuvista huomaa, miten Flickr jotenkin.. pikselöityttää vai mikähän sana olisi hyvä :-D Kertokaa mielipiteenne!!

6 kommenttia

  1. voi miten ihania kuvia :) ! ja kuvat on jotenkin ehkä kirkkaampia, ei niin rakeisia mutta ei mun mielestä näytä erilaisemmalta ainakaan näin mobillisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, miten mie oon unohtanu näihin vastata! Kiitos tosi paljon Ella :-) Musta tuntuu että kaikki kuvat on näyttäny hyviltä puhelimessa :-D

      Poista
  2. Ihania kuvia justiinsa! :-) Muutenkin oon ihan rakastunut sun blogiin!
    Http://kameranitakana.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Puhelinen näytöksi ja bloglovininkin kautta kuvat näyttä hyviltä!:) My dayta ootellessa (mikäli et oo jo julkaisuutkin, hehe)
    -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Sen julkaisinkin tänään ;-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.