NÄITÄ ET VIELÄ TIENNYT MINUSTA

sunnuntai 28. helmikuuta 2016

Piti ihan kysyä apua postauksen otsikon miettimiseen, koska olen tehnyt näitä faktoihin liittyviä postauksia jo niin monia. Ensimmäinen taisi olla kahden vuoden takaa, mutta silti aina riittää uutta kerrottavaa. Tämä on myös hyvä keino vältellä lukemista siivoamisen ja sarjojen katselun lisäksi. Onko täällä muuten muita, jotka kirjottaa nyt terveystiedon? Vinkkejä lukemiseen en kyllä todellakaan tule jakelemaan ainakaan ennen ensi syksyä, koska kaikki on mullekkin vielä niin "uutta". Jos mennään vielä kolmanteen aiheeseen tässä jo muutenkin sekavassa aloituksessa, oisko jo vuosittaisen kysymyspostauksen aika? Sehän on ihan teistä kiinni, mun mielestä semmonen olis kiva! Heitelkääpä siis kommenttia, kyllä vai ei. Ja kertokaa tietysti, onko teillä samanlaisia tapoja! :-)


Mun kasvojen pesu suihkussa ja myös lavuaarilla herättää hilpeyttä Villessä. Laitan kädet kuppiin, ne täyteen vettä (vaikka vähempikin riittäisi) ja heitän ne kasvoille. Pidätän hengitystä niin kuin sukeltaisin. Joskus oikeasti otan happea posket täyteen :-D

Tämä on enemmänkin fakta kuin tapa, mutta mulla on vähän huono tasapaino. Olen huomannut sen viime aikoina yhden jalan maastavetoja tehdessäni, joissa sitä saa treenata ihan reippaasti. Aluksi olikin siis homma oppia tasapainoittelemaan ilman painoja.


Olen huomannut tykkääväni leivästä ihan hirveesti. Esimerkiksi viime perjantaina, kun söin ruokailussa jälkkäriksi Panna cottaa niin mietin saaristolaisleivän olleen kyllä parempaa kuin itse jälkkäri. Ensi viikonloppuna onkin tarkoitus herkutella pitkästä aikaa ruissipseillä.

Voi olla, että olen jo kertonut tämän, mutta mie aina kommentoin elokuvia. Ja sarjoja. Sarjoissa se ei kai ihan niin paljon haittaa, mutta leffoja katsoessa se jostain kumman syytä ärsyttää tuota kanssa-asujaa (kai tuo nyt on ihan oikea sana? En viitsi koko ajan nimeä toistaa mutten mitään V:tä tai kultaakaan käyttää :-D) Saatan sanoa vaatteista, taloista, autosta.. Mistä milloinkin.


Olen aina miettinyt, onko mulla oikeasti parempi nimi- vai kasvomuisti. Nyt olen päättänyt, että kasvomuisti se on. Tunnistan kasvoja tarhasta, opettajia peruskoulusta, ensimmäisen kesätyöpaikan työkavereiden kasvot ja jopa vanhojen luokkalaisten vanhemmat. Mutta enhän mie nyt esimerkiksi tuolta kesätyöpaikasta niitä nimiä enää muista.

En kai ole ainoa, joka tykkää syödä riisipuuroa myös muulloin kuin jouluna? Nam! Tarkoitus olisi lähiaikoina kokeilla myös terveellisempää versiota.


Mulle tulee päivittäin niin paljon turhia mainossähköposteja eri vaatekaupoilta, mutten halua lopettaa niiden tilaamista. Joskus niistä saattaa löytyä kivojakin vaatteita vaikka useimmat poistan katsomatta.

Tämä on varmasti ällöttävää, mutta meillä juodaan maito suoraan purkista. Mun tapa on tarttunut Villeen yhteenmuuton jälkeen, mutta eipä sitä maitoa muut kuin me juokkaan. Anteeksi siis te vieraat, jotka olette meillä maitoa juoneet. Huomasin tosta olevan myös hyötyä nyt Villen armeijan aikana siinä ettei mulle tule tiskiin ollenkaan laseja. 

4 kommenttia

  1. haha tää oli kiva postaus :D ! mä teen kans tota samaa ku pesen naamaa ! ja tuoo kommentointikin taitaa olla jo enemmä tapa kuin tyyli, jos niin voi sanoa ? välillä ärsyttää ihan itseääkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha eikä, se on niin automaattista :-D

      Poista
  2. Hauska postaus! Tällaset hassut tavat on aina viihdyttävää luettavaa :) Ihana tuo kasvojenpesukohta :DD

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.