HARMAATA

torstai 24. maaliskuuta 2016

Harmaa sää ja harmaa asu. Harmaa on muuten hassu sana, se ei kuulosta yhtään miltään. Mulla väsyttää ihan hirveästi vaikka kello on vasta puoli yksitoista. Heräsin tänään (eli keskiviikkona) vähän aikaisemmin ehtiäkseni ottamaan asukuvat ennen töihin menoa. Ulkona ei kuitenkaan ollut aurinkoista niin kuin on ollut jo varmaan pari viikkoa putkeen, mikä oli melkein pettymys. Napsin kuvia noin kaksikymmentä minuuttia ja noin puolessa välissä siitä aurinko alkoi pilkistämään mun takaa, jonka ehkä jo huomasitte kuvista. Mutta kerrankos sitä taivas on kuvissa tuollainen, mitä sitä liikaa muokkailemaan.
Päivän piristys oli se, kun kuulin myös maanantain olevan vapaa perjantain lisäksi. En ollenkaan muista näitä pääsiäisen pyhiä, joten se tuli mulle täytenä yllätyksenä. Tiistaina mua taas hymyilytti se, kun asiakas kehui blogia. Kaikki palaute on mahtavaa kommentteina, mutta kasvotusten se on aina yhtä yllättävää ja huippua. Kiitos siis hänelle ja eräälle toisellekkin lukijalle, joka tuli juttelemaan mulle wanhojen jatkoilla. Ja yhtä suuri kiitos teille kaikille muillekkin, ootte ihania


NEULE HOUSE OF BRANDON/JACQUELINE DE YOUNG T-PAITA H&M FARKUT BIK BOK KENGÄT SKOPUNKTEN  KELLO DANIEL WELLINGTON (SAATU)

4 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Voi kiitoos!! Tuollaista kommenttia en kyllä tähän postaukseen odottanut, oli nimittäin niiin aamunaama :-D

      Poista
  2. komppaan tuota edellistä ! oot niin kaunis ❤️ ! ja mä en edes huomannut ennen tuota tekstin muutosta kunnes luin tuon :D mutta ihan kivalta nyt kun näin kattoo :)

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.