KOSMETIIKKAA YVES ROCHERILTA

keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

Yhteistyössä Yves Rocher

Reilu viikko sitten saapui paketti, joka herätti paljon muistoja lapsuudesta. Siitä ajasta, jolloin tilailtiin kotiin paljon vaatteita ja meikkejä eri yrityksiltä. Syy tilailulle oli varmasti se, ettei Rovaniemellä vielä yli kymmenen vuotta sitten ollut kovin hirveästi eri vaihtoehtoja kauppojen suhteen. Musta se oli kuitenkin aina yhtä kivaa, kun äitille tuli kotiin mainoksia ja niissä oli testereitä ja pikkuisia arpalipukkeita mukana. Näitä muistan tulleen monet kerrat Yves Rocherilta ja muistan myös, miten heidän tilauslappusetkin tuoksuivat "kukkasilta" :-D 

Viikonloppuna testailin alla näkyviä uutuukaisia vähän enemmän ja halusin heti tulla kertomaan teille, millaset fiilikset mulle niistä jäi. Kursivoiduista tuotteiden nimistä pääsette suoraan Yves Rocherin sivuilla kyseisiin tuotteisiin, jos haluatte päästä lukemaan tarkempia tietoja.


Ensimmäisenä vasemmalla on jouluinen käsirasva, joka tuoksuu appelsiinilta ja kanelilta. Halusin laittaa sen ihan uteliasuuttani testiin, koska hinta oli alle kaksi euroa. Tuohon hintaan nähden se todellakin täytti odotukset eikä tuoksukaan liian voimakkaalta!

Transparence Beige -sävyssä tilaamani irtopuuteri on mun ensimmäinen irtopuuteri, joten sitä en voi verrata mihinkään. Olin myös aika hukassa etsiessäni just mulle sopivaa puuteria ja hetken olin sormi suussa sävyjenkin kanssa, mutta onneksi useimpien meikkien alla on muiden asiakkaiden palautetta. Tätä puuteria kehuttiin eikä turhaan, se kyllä jättää iholle samettisen pinnan.

Flawless skin foundation -meikkivoidetta etsin vähän samalla kaavalla kuin puuteriakin. Uudelle oli tarvetta enkä ollut koskaan aikaisemmin ostanut meikkivoidetta netistä. Valitsin sävyn 000 Beige clair, joka on mulle ehkä ihan vähän liian tumma tällä hetkellä (koska olen kalpea kuin lakana). Koostumus on sen verran kevyttä, että tuo on just sopiva kesän rientoihin ja siihen, kun sitä väriä on sitten jo ehkä vähän tarttunut :-D Tulette siis varmasti kuulemaan tuosta silloin lisää!


Mun ripsarit on aina vedenkestäviä. Aina. Se on tärkein kriteeri uuden etsinnässä, jonka jälkeen tulee sitten pidentävät ynnä muut vaikutukset. Valitsemani Lash Plump Mascara erottelee ripset kauniisti eikä sitä käyttäessä tarvitse pelätä paakkuuntumista. Tai ainakaan kahdella kerroksella niitä ei tullut. Ihan huippua, koska mun jo hetken käyttämä suosikki varsinkin alussa on niin märkä, että sen kanssa saa olla tarkkana. Tällä ei niistä tarvitse murehtia.


Viimeisenä huultenrajauskynä sävyä 31. Rouge, jossa on hoitavaa jobaöljyä ja E-vitamiinia. Kynä on siitä näppärä, että terä tulee esiin pyörittämällä eli ei terotusta! Siitä mie ainakin tykkään. Yllä olevan kuvan napaaminen oli muuten hankalaa pari minuuttia ennen lähtöä, joten pahoittelut siitä :-D


Tilailetteko te usein meikkejä netistä tai Yves Rocherin sivuilta?

6 kommenttia

  1. Jouluinen käsirasva vaikuttaa hyvältä ostokselta!♥ Täytyy itellekkin tilailla testattavaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se kyllä on sopivan kevyttä ja hoitavaa :-)

      Poista
  2. Voitin Yves Rocherilta semmoisen paketin, missä oli tuo käsirasva ja ite oon siitä tykännyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kosmetiikkapalkinnot on aina huippuja! Millonhan ite oon viimeksi voittanu jotain, siitä on kyllä aikaa :-D

      Poista
  3. Yves Rocherin tuotteet on kyllä kivoja, kiitos mukavasta postauksesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle ihanasta kommentista! :>

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.