KUVIA LAPSUUDESTA

sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

Tänään olisi vuorossa yhden teidän toivepostauksen toteutus eli otsikonkin mukaan kuvia musta pienenä. Nappailin eilen kuvia albumista äidin luona ja muutamia löytyi myös mun omasta albumista. Vähän haastavaa oli löytää sellaisia mielenkiintoisia tai hauskoja kuvia, joissa olen yksin. En nimittäin hirveesti viitsinyt ottaa sellaisia, joissa olen sukulaisten tai kavereiden kanssa, koska suurimmasta osastahan pitäisi alkaa suttailemaan heidän kasvojaan. Oli hauska huomata, miten jo pienenä tykkäsin leipoa, poseerata kuvissa hassusti, lainailla muiden vaatteita, pukeutua punaiseen ja selkeesti olin malttamattomana kokeilemassa uusia urheiluvälineitä jo sisällä. Joissain kuvissa tarkennus oli vähän epäonnistunut, mutta ne oli silti otettu talteen, koska tuloksenhan näki vasta kuvien kehittämisen jälkeen. Tuota ongelmaa ei tule olemaan esimerkiksi joskus tulevaisuudessa omien lasten kohdalla, mutta kuvien määrä onkin sitten varmaan ihan järjetön :-D


Mitäs tykkäsitte tämmösestä postaukesesta? :-)

7 kommenttia

  1. hahhah ihan mahtavia kuvia ! kiva tämmönen välillä :) sulla muutenkin on kivasti niin erilaisia postauksia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas Ella ihanasta kommentista! ♥

      Poista
    2. Kiitos taas Ella ihanasta kommentista! ♥

      Poista
  2. Tosi kiva tämmönen postaus, niin suloisia kuvia! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sini haha oonhan mä ihan söpö pullaposki ollu :-D

      Poista
  3. eii tosi kiva postaus & söpöjä kuvia! :)

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.