VÄHÄN LYHYEMPÄÄ

torstai 14. huhtikuuta 2016

Moikka! Torstai on toivoa täynnä ja tänään onkin tapahtunut useampi kiva juttu. Yksi liittyy kouluun, yksi touko-/kesäkuulle ja voisihan senkin mainita, että Fitnesspäiväkirjat alkaa tänään. Olen katsonut viime vuoden jaksot useampaan kertaan ja tallennuksessa on edelleenkin pari, koska ne on niin inspiroivia! Olen innoissani mukana olevasta Jannista, mutta toisaalta vähän ehkä harmittaa ettei Venlaa enää näy. Onko siellä muita faneja? :-D 
Meinasin eilen tulla postaamaan teille reseptin niihin ei-niin-kauniisiin-kekseihin, mutta mulle kävi samalla tavoin kuin vuosi sitten. Olin luullut jo siirtäneeni kuvat koneelle ja tyhjensin muistikortin. Arvatkaa vaan olivatko kuvat koneella. Noo, onneksi netti on pullollaan keksireseptejä! Ajattelinkin ehkä viikonloppuna tehdä jotain liittyen pakettiin, jonka alkuviikosta sain (kuva siitä näkyi snapin puolella). 
Kuvissa pääpointtina on nyt tosiaan ne vähän lyhyemmät hiukset, joista lähti ehkä semmoset 10 tai 15 cm? Olen niin huono nuissa pituuksissa niin kuin olen kertonut. Kuvat räpsin aamulla ennen kouluun lähtöä ja samalla näkyykin tämän päivän simppeli asu. Ulkona oli pikkupakkanen, joten neule takin alla oli enemmän kuin paikallaan. Mitäs tykkäätte tämmöisistä kollaaseista välillä? Ja millä muuten te muut bloggaajat teette kollaasit pystykuvilla? Mulla meinaa hankaluuksia saada kollaaseista sen kokoisia, että kuvat pysyisi laadukkaina.
NEULE GT T-PAITA VERO MODA FARKUT GT KENGÄT CONVERSE

4 kommenttia

  1. Ihanan yksinkertainen asu! Sopii sulle :)

    VastaaPoista
  2. täällä myös yksi Venla-fani ! Onneksi seuraan aktiivisesti hänen blogiaan :) ! Ja kiva tuo kollaasi idea :) ! Aina tullee multa niin positiivistä palautetta, mutta en mie keksi ikinä mitään huonoakaan tästä blogista ❤️ ! Aivan ihanan simppeli asu ^^ sulle sopii !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie kans lueskelen, sieltä saa paaljon inspiraatiota. Kiitos tosi paljon ihanista sanoista :*

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.