WEEK 14

tiistai 12. huhtikuuta 2016

Vuorossa viikkokatsaus ja pikamoikat. Olen niin fiiliksissä ja onnellinen siitä, että koulu loppui "jo" kolmen aikoihin ja olin jo ennen puoli neljää kotona. Olen ehtinyt tehdä vaikka ja mitä, kun edellisinä viikkoina olen tullut vasta kuuden aikoihin kotiin. Nyt olen lähdössä treenaamaan salille ja sen jälkeen vielä putkirullaustunnille (edellinen kerta taisi olla viime vuonna..). 
On se vaan niin huippua, miten tuollainen parin tunnin muutos tässä omassa rytmissä muuttaa niin paljon ja oikeasti ehtii tekemään enemmän! 

collage3moromoro 
1. Asukuvat ennen töihin lähtöä ja tuona päivänä kaikki säätö koneen kanssa alkoi.. :-D
2. Mutta onneksi kotiin tuli kirje, jossa sain siirtokuvatatuointeja Metallic tattoos 4 u:lta. Niistä lisää
 myöhemmin!
collage1moromoro 
3. Sinne se taas lähti, mutta tuleekin taas ihan kohta kotiin! 
4. Banaanilättyjä iltapalaksi, viime kerrasta olikin jo kulunut hetki collage2moromoro 
5.  Laitoin letit yöksi ja ajattelin, mutta meiltä oli sitten hiuslakka päässyt loppumaan
 (kiitos erään), joten eipä ne kauaa pysyny :-D
6. Toivottavasti tämä näky ei odota mua enää piiitkään aikaan
collage4moromoro 
7. Tilasin Ellokselta jotain pehmeää makkariin, arvaatteko mitä? ;-) 
8. Leivoin keksejä vimpan päivän kunniaksi ja edellisesta kerrasta oli tainnut vierähtää
 ainakin neljä vuotta.. Hyviä ne silti oli, joten kiinnostaisko teitä resepti? :-Dcollage5moromoro 
9. Olin niin fiiliksissä, kun tämä vikana päivänä kuului Lindexillä. Kuulin sen nimittäin
 ekaa kertaa edellisellä viikolla ja ootin ja ootin, että millon sen kuulisi uudestaan. Niin hyvä!
10. Oon tässä viime päivinä pessyt meidän talvitakkeja ja nuo paksuimmat uskalsin jo 
nostaa yläkaappiin, mutta pari oli vielä pakko jättää naulakkoon
collage6moromoro 
11. Pistin yhdet Niket tilaukseen sunnuntaina ja kolmekasin loppuessa hetkellisesti 
ehdin jo pohtia tilaanko 37,5 vai 38,5, mutta onneksi joku klikkasi kengät pois 
ostoskorista ja sain ne tilattua. Kuvassa olevat kengät ovat mun ekat salikengät ja tuota
 kokoa 38,5, mutta mulle ehkä vähän isot.
12. Sanoin kampaajalleni, että nyt saa ottaa
 ihan reilusti ja niin sitä pituutta kyllä lähtikin!
collage7moromoro
13. Tadaaa - tässä lopputulos, huomaatteko eroa? 14. Siis nyt osu kyllä
 ammatinvalintatesti niin nappiin

2 kommenttia

  1. kyllä tosta näkee vähän eroa ! ja oi miten herkullisen näköisiä banaanilettusia, mun on pitänyt jo varmaan ikuisuus kokeilla noita mutta jotenkin askarruttaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ja voi kannattaa ehdottomasti testata! :-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.