WEEK 16

tiistai 26. huhtikuuta 2016

Helouu! Mulla loppui päivä tänään tuntia aikaisemmin kuin normaalisti enkä kyllä olisi pitempään jaksanutkaan :-D En tiedä voiko se, etten ole juonut tänään tavallista määrää vettä vaikuttaa näin paljon vireystilaan? Pitää ehkä koittaa tankata sitä vettä ihan kunnolla, jos tästä piristyisi.
Tuli muuten tuosta katsauksen yhdestä ruokakuvasta mieleen, että olin ajatellut tehdä tästä viikosta ruokapäiväkirjan, mutta enhän mie sitä enää eilen muistanut. Pitää laittaa ensi sunnuntaille ja maanantaille muistutus vai mitä mieltä olette ideasta? Kerroin vähän mun syömisistä jo kesällä, mutta silloin kyseltiin myös laajemman ruokapäiväkirjankin perään. Musta idea on ihan kiva ja sellaisia tulee lueskeltua muidenkin blogeista. Ei sillä, että mun syömiset mitään ihmeellisiä olisi!

collage6w 
1. Cloetta osasi jälleen kerran yllättää! Paketista lisää myöhemmin 2. Käytiin tutustumassa Lapin 
ammattikorkeakouluun ja yliopistoon eikä voi kyllä muuta sanoa ko että onneksi on vielä 
melkein vuosi aikaa miettiä!collage1w 
3. ♥  4. Shoppailemassa Villen kanssa, takki Villelle ja juomapullo mulle. Pullon kävin eilen vaihtamassa 
toiseen, koska se oli maanantaikappale ja jäi tiputtelemaan vettä juomisen jälkeencollage2w 
5.-6. Elämäni eka ja toinen ranskanletti, toinen illalla harjoitteluksi ja toinen aamulla
 kouluun. Ihan kivahan tuosta toisesta jo tuli!
collage3w 
7. Kuka muistaa? Tuosta tuli mainos telkkarissa, mutta valitettavasti ne näyttää nuita jaksoja vain juniorilla 
:-D Mulla teki viikonloppuna niin mieli katsoa Terveisin Felix:iä, että katoin sitä hetken aikaa youtubesta 
englanniksi.. 8. Ruoka jääkaapin jämistä: munakas, jauhelihaa, makaroonia sekä tuoreita ja wokkivihanneksiacollage4w 
8. :-D 9. Omat sekotuspussit on parhaita, kun kaupasta ei tunnu löytyvän mieleistä. 
Tuossa mulla oli nuitten pallojen lisäksi Villen hedelmäkarkkeja, nam!collage5w
10. Kyllähän nuo kuvat vähän piristi vaikka tiesikin Villen kohta lähtevän :-D 11. Finally!

4 kommenttia

  1. jee kivoja kuvia ja viikon kohokohta taas ❤️ kivan näkönen tuo ranskanletti, sopii sulle hyvin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superisti Ella :* Hahaa, vielä ko opin tekemään vähän siistimmän!

      Poista
  2. heii kivoja kuvia ja jees postaus! :) nää kuvakuulumiset on kyllä kaikissa blogeissa mun lemppareita :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Tämmöset on kyllä kivaa vaihtelua!

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.