LEVI'S AND DENIM

lauantai 28. toukokuuta 2016

Nähtiin eilen Sannan kanssa piitkästä aikaa ja ennen kahville menoa napattiin mulle asukuvat. Jääkahvin ja teen ääressä vierähtikin tovi kuulumisia vaihdellen. Päällä mulla oli melkeinpä ensimmäisenä käteen osuneet vaatteet, jotka vaihdoin koevaatteiden tilalle. Tein ensimmäistä kertaa sähköisen kokeen ja pakko sanoa, että olihan se aika näppärää! Aineena oli psykologia, jossa parin esseen kirjoittaminen sujui paljon nopeammin ja helpommin noin koneella kuin perinteiseen tyyliin. Ainoa vain, että mun äänekäs näpyttely ehkä vähän häiritsi vierustoveria.. :-D Oon kuullut siitä ennenkin, miten välillä kuulostaa kuin hakkaisin näppäimistöä. Kirjoituksia odotellessa!


FARKKUTAKKI CHOIES (SAATU) T-PAITA LEVI'S FARKUT NEVER DENIM KENGÄT SKOPUNKTEN  LAUKKU H&M 

4 kommenttia

  1. näitn näköinen asukokonaisuus :) ! voih en odota nuita sähköisiä kokeita...enkä varsinkaan kirjotuksia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo emmiekää nyt silleen oota niitä, ajattelin vaan niitä jotka istuu minun lähellä :-D

      Poista
  2. Toi t-paita on ihan mahtava! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Se on kyllä varmasti tosi ajaton :-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.