VKO 19 RUOKAPÄIVÄKIRJA

maanantai 23. toukokuuta 2016

Vuorossa olisi toivotottu ruokapäiväkirja parin viikon takaa ja alla onkin lueteltuna ihan kaikki, mitä mie silloin söin. Rakastan ruokaa ja ei oo kaukana, etten jo nukkumaan mennessä odota aamupuuroa :-D Voisin syödä erilaisia puuroja ja leipiä vaikka joka ruualla ja kyllähän joskus sellaisiakin päiviä on, jolloin syön puuroa sekä aamupalalla että lounaalla.
En laske kaloreita tai mitään muutakaan vaan pyrin syömään terveellisesti, mutta silti sellaisia ruokia, joista tykkään. Kuuntelen kehoa ja syön silloin, kun on nälkä. Koulussa tulee syötyä niin, että seuraavaan ruokaan jaksaa (ja sen kyllä annoksista huomaa) tai vaihtoehtoisesti vähemmän ja silloin välipalaksi pähkinöitä.
Päivittäin juon vettä kahdesta litrasta ylöspäin. Koulussa mulla on aina 0,5 litran pullo mukana ja kotona yhden litran pullo, koska en vain yksinkertaisesti sitä koko ajan täyttää :-D Koulupäivän aikana tulee jo oikeastaan juotua tuo kaksi litraa, koska yleensä jokaisella tunnilla pullo tyhjenee. Lisäksi sekoitan aamuisin veden sekaan Opti-msm jauhetta ja otan pari Chlorella tablettia.

collage111
1. Maanantain aamupala 2. Lounas 3. Päivällinen 4. Kakkukahvit
Maanantai, treeni käsille
Aamupala 7:30 kaurapuuroa, mustikoita, raejuustoa ja sokeroimatonta vadelmakeittoa // Lounas 11:15 vihreää salaattia, tomaattia sekä riisiä ja broileripihvejä // Päivällinen 15:40 loput bataattiranskalaisista, kaksi kebakkoa ja salaattina kirsikkatomaatteja, kurkkua, pinaattia ja pari isoa porkkanaa // Kuuden aikoihin kahvilla Villen mummon luona pari palaa täytekakkua ja muutama pala jäätelöjä // Iltapala 21:45 yksi keskikokoinen banaani, vähän sokeroimatonta vadelmakeittoa
ja raejuustoa

idkuva

Tiistai, Cross training
Aamupala 6:30 kaurapuuroa, mustikoita, mehukeittoa, raejuustoa. Ruisleipä margariinilla, juustolla, leikkeleellä, pinaatilla, kurkulla ja keitetyllä kananmunalla // Lounas 11:15 vihreää salaattia, porkkanaraastetta, tomaattia, kesäkurpitsaa ja raejuustoa sekä siemeniä Riisiä ja lihakastiketta // Päivällinen 15:50 täysjyvämakaroonia, hirven jauhelihaa ja salaattina kirsikkatomaatteja, pinaattia, kurkkua ja pari isoa porkkanaa // Makeannälkään Sodastream vadelmaa // Iltapala 20:00 banaaniletut kahdesta kananmunasta ja banaanista sekä yksi kiwi ja hörppy mehukeittoa.

collage222
1. Tiistain aamupala 2. Ti lounas 3. Ti päivällinen 3. Ke lounas
Keskiviikko, jalat
Aamupala 7:30 kaurapuuro, mustikoita, mehukeittoa ja kananmuna // Lounas 11:20 vihreää salaattia, tomaatteja ja siemeniä. Pastaa ja broileri-juustokastiketta // Välipala 14:45 pari pähkinää pikkunälkään // Päivällinen 17:00 täysjyväriisiä, kananpojan broilerisuikaleita ja samat salaattiainekset kuin edellisinä päivinä // 18:20 proteiinijauhetta salin jälkeen // 19:30 Iltapala rusleipä paistetulla kananmunalla, pinaatilla, juustolla, leikkeleellä. Banaani ja koska mieli teki, niin äitin tummiin jauhoihin tekemä tyyliin kananmunan kokoinen minisämpylä

collage3333
1. Keskiviikko salin jälkeen protskujauhetta 2. To aamupala 3. Ke päivällinen vähän väärässä kohassa :-D 4. To lounas
Torstai, Vatsa ja selkä
Aamupalalla 7:30 kaurapuuro mustikoilla ja mehukeitolla sekä keitetty kanamuna // Välipalaksi 10:30 pari pähkinää // Lounas 11:20 vihreää salaattia, tomaatteja, porkkanaraastetta, kurkkua, siemeniä ja riistalasagnettea // Päivällinen 16:00 samaa ruokaa kuin keskiviikkona // Iltapala 19:45 banaani, appelsiini, pari luumua ja pinaattilettujen maistelua samalla, kun paistoin niitä seuraavalle päivälle

collage444
1. Torstain päivällinen 2. Perjantai lounas 3. Lauantai salin jälkeen 4. La herkuttelua
Perjantai, vapaa
Aamupala 6:30 puuro normi päällisillä, yhden munan munakas ja pari haukkausta pinaattilättyä // Lounas 11:20 vihreää salaattia, höyrytettyjä kasviksia, tomaatteja. Perunamuusia ja juustomakkara // Päivällinen 17:00 Alle puolikas kebabrulla ja salaattina pinaattia, kirsikkatomaatteja ja porkkanoita // Leffaeväs 19:00 luumuja // Iltapalaksi 21:30 raejuustoa ja banaani


Lauantai, jalat ja HIIT
Aamupala 7:30 kaurapuuroa mustikoilla //9:00 Jymyn maistelua, pikkupuusteja // Treenin jälkeen 12:00 2 munan munakas // Hieman myöhemmin Marianne -jäätelö, suklaata ja ruissipsejä // Päivällinen 17:00 jauhelihaa ja salaatti tavallisista aineksista // Iltapala 21:30 porkkanaa, keitetty kananmuna.

Sunnuntai, vapaa
Aamupala, 9:00 kaurapuuro vadelmakeitolla ja mustikoilla. Ruisleipä kinkulla, juustolla, pinaatilla, kurkulla ja keitetyllä kananmunalla // Lounas 12:00 pinaattilättyjä, porkkanaa, tomaattia ja leipä raejuustolla leikkeleellä, kurkulla, pinaatilla ja margariinilla // Päivällinen 16:00 täysjyvämakaroonia, pihviä ja salaattia // Iltapala 20:00 pari kiiwiä, ruisleipä raejuustolla, leikkeleellä, pinaatilla, kurkulla ja margariinilla.

Mitäs tykkäsitte tämmösestä postauksesta? :-)

13 kommenttia

  1. Tää oli kyllä mielenkiintonen! :-D Pitää varmaan itekkin toteuttaa jossakin vaiheessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja oon kyllä ihan samaa mieltä! Muitten vastaavista saa ideoita omiinki ruokiin :>

      Poista
  2. oli mielenkiintonen! Jäin seurailemaan kun tää vaikutti muutenkin kiinnostavalta:)

    https://adorabledreamss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kiva kuulla, tervetuloa mukaan! :>

      Poista
  3. Oi tää oli kyllä yhtyen noihin edellisiin niin ihan mielenkiintoinen. On hauska tietää mitä muut ihmiset syövät. Ja voi vitsit, että tuo tiistain päivällinen näytti hyvältä, onneksi meillä tänään (tiistaina muuten :D) on koululla makaronilaatikkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ella! Haha makaroonilaatikko on kyllä yks all time favorite :-)

      Poista
  4. Näyttää hyvältä ja tää oli ihan huippu hyvä postaus! :)

    VastaaPoista
  5. Tuoretta pinaattia ei suositella syötävän noin usein. Pinaatti sisältää paljon nitraattia, joka aiheuttaa methemoglobinemiaa. Googlettele niin saat lisätietoja :)

    Muuten tosi kiva postaus .:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis olin aivan unohtanu tuon suosituksen! Oonhan mie tuosta joskus kuullut, mutta pitääpä tutkia vielä. Kiitos muistutuksesta :-)

      Poista
  6. heii tosi mielenkiintoinen & hyvä postaus!♥ tästä sai tosi hyvän kurkistuksen sun ruokavalioon ja sai itsekin vinkkejä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos! Kiva, jos tästä löytyi vinkkejä :>

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.