WEEK 17

tiistai 3. toukokuuta 2016

Naputtelen teille tätä postausta taas ajastettavaksi maanantai-iltana ja voi vitsi, miten hyvä fiilis mulla on ollut koko päivän! Yksi tärkeä syy siihen on tietysti se, että koulua on tällä viikolla vain keskiviikkoon asti. Sen lisäksi mulla on kivoja suunnitelmia Villen kanssa ja onnistuin tänään bataattiranskalaisten tekemisessä. Tein niitä ensimmäistä kertaa itse alusta loppuun ja niistä tuli niin hyviä. Muutaman kerran olen niitä muitten tekemänä syönyt, mutta niissä on ollut mun makuun vähän liian erikoisia mausteita ja majoneeseja. Tätä fiilistä ei pilaa edes koulutehtävät kuten argumentaatioanalyysin loppuun kirjoittaminen vaikka kyllähän mulle tietysti parempaakin tekemistä olisi :-D Toivottavasti teilläkin on yhtä hyvä fiilis tästä viikosta!

collage4ma 
1. Pitkästä aikaa selfie 2. Herkkupäivänä kaapaisin purkista viimeiset lusikalliset collage1ma 
3. Tää on omistettu teille tytöt ;-) 4. Koulujen kiertelystä jäi vaan fiilis, että en mie 
varmaan tule jäämään tänne Rolloon, mutta eihän sitä silti vielä varmaksi voi sanoa! collage2ma 
5.-6. Hipeille bussin tekoa collage3ma 
7. Väsynyt koululainen 8. Onneksi kahvi  ja seura piristi sateista päivää collage5ma 
8. Ja perään toinen dogi, pahoittelut siitä! Hiitin jälkeinen hiki ja huippu fiilis ikuistettuna
9. Meinasin sunnuntaina postata teille reseptin pinaattikeittoon, mutta itse pinaatit oli 
sulattuaan niin isoja, että vein koko keiton äitille.. :-D Ehkä kokeilen ensi kerralla
jotain muuta pakastepinaattia tai tuoretta Lidlin sijaan!

6 kommenttia

  1. Toi snapchatin koira filtteri on vaan niin koukuttava ja söpö haha! :D♥ Huippu kiva postaus :)
    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tulin sattumoisin katsomaan josko olisi sulta tullut uutta postausta ja kappas :D koira flitteri on kyllä vain öaras ❤️ nätti sinä joka kuvassa <3 mulla on ollu aika rankka viikko, mutta onneksi tulee tuo mini loma❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana Ella! SUn kommentit saaa aina hymyn huulille - toistan varmaan itteäni näissä vastauksissa :-D Eiköhän rentouduta lomalla :*

      Poista
  3. Vitsit sulle sopii toi punanen paita tosi hyvin!! Ja nää postaukset on aina mun lemppareita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon Ano! Punainen onkin yksi mun lempiväreistä :-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.