NAVY BOMBER

sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

Asukuvat bomberilla, olkaas hyvät! Käytiin nappaamassa nuo muutama tunti sitten ennen kuin mentiin käymään Villen perheen luona. Päivä on kulunut leppoisissa merkeissä sarjoja ja lastenleffaa katsellen. Niiden lisäksi myös jalkapallo on pyörinyt meidän telkkarissa koko ajan, kun siihen on vain ollur mahdollisuus. On siis luvassa futiksen täytteinen kuukausi :-D Fiilikset ovat hieman väsyneet, mikä varmaan johtuu aina näin sunnuntaisin edellisen päivän "cheat mealista", mutta ratkaisu väsymykseen voi myös olla tuleva kevennetty viikko treeneissä. 
Tänään on myös se päivä, kun Ville lähtee viimeistä kertaa armeijaan. Hän tulee jo torstaina kotiin eikä tässä vaiheessa voi kuin ihmetellä, kuinka aika oikeasti onkin kulunut niin nopeasti. Ja miten tottunut mie tähän omaan arkeen jo olen. Olisitteko kiinnostuneita kuulemaan koottuja fiiliksiä tästä kuluneesta puolesta vuodesta? Olen myös miettinyt perinteistä kuvapostausta. Eli te ehdotatte, että mitä mie kuvaan. Heittäkääs kommenttia, jos ootte kiinnostuneita nuista! Toteutan todella mielelläni molemmat, mutta jälkimmäiseen tarvitsen vähän teitäkin. 


BOMBER GINA TRICOT PAITA ULKOMAILTA FARKUT NEVER DENIM KENGÄT NIKE

5 kommenttia

  1. toi takki näyttää kyllä tosi hyvältä sulla ! mie ainakin oon kiinnostunu nuista molemmista postauksista, ois tosi kiva kuulla sun "kooste mielipiteitä"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon Ella taas kivasta kommentista ♥ Ensimmäinen nuista on nyt julkaistu ;-)

      Poista
  2. Mun mielestä olis tosi kiva kuulla "sun armeija-ajasta"! Enää pari viikkoa kun koittaa mun poikaystävän lähtö armeijaan, kaipaisin vertaistukea,sillä se tuntuu tosi kamalalta jo tässä vaiheessa :"D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Aattelinki että teitä kuitenki sieltä löytyy :-D
      > https://holyfacepalm.blogspot.fi/2016/04/inttileskena.html < tuolta löytyy mun fiiliksiä parin kuukauden takaa :-)Tsemppiä, se aika menee oikeesti suht nopeasti ko on koulussa/töissä jne!

      Poista
  3. Ihana bomber! Itseltä löytyy vain yksi musta(ginalta myös), mutta oon miettiny myös sinistä tai khakinvihreää..
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.