TB TO OUTFITS OF JUNE 2013-2015

perjantai 17. kesäkuuta 2016

Taas ois perjantai ja viikonloppu. Mulla on töitä vielä sunnuntainakin, mutta onneksi on yksi vapaapäivä välissä. Säät suosii taas asukuvaajia myrskyillä ja vesisateillaan, mutta onneksi multa löytyy ässä hihasta. Nimittäin takaisinheitto menneiden vuosien kesäkuun asuihin, joka on jatkoa tämän vuoden niin sanotulle postaussarjalle. Aiemmin olen tehnyt samanlaisen postauksen toukokuussa ja maaliskuussa. Jokaisen kuvan alta löytyy pienet tarinat vaihtelevasti kuvaushetkiin tai vaatteisiin liittyen, joten eiköhän siirrytä pitemmittä puheitta niiden pariin. Laittakaa ihmeessä kommenttia, mitä tykkäsitte asuista :-) Ihanaa viikonloppua!


Vielä vuoden 2013 alussa mie otin suurimman osan asukuvista yksin, mutta kesää kohden asiat alkoi muuttumaan. Tässä ikuistan rusketusraitoja ja alelöytöjä. Toppi on tallessa, mutta eipä sitä ole paljon tullut käytettyä :-D


 Klassinen nukkumiskuva :-D Kaikki vaatteet löytyvät edelleen kaapista - nää on just semmosia, joita säästää vielä sitä päivää varten.


Ihanan kesäiset asukuvat Iitan kanssa. Syötiin puistossa kirsikoita ja vaihdettiin kuulumisia. Jalassa on samat silloiset uudet farkuit kuin edellisessä kuvassa. Kiva asu muuten, mutta nuita farkkuja tulee harvakseltaan käytettyä hieman epämukavan mallin takia.


Vuoden 2014 kesäkuussa sama neule näyttää olevan edelleen suosiossa. Nämä kuvaukset eivät olleet hirveän hyvin onnistuneet, mutta päällä oli normaalit arkivaatteet.


Nämä asukuvat otettiin ennen mun Turkkiin lähtöä. Päällä oli uusi crop toppi ja täällä hetki sitten näkynyt farkkutakki. Molemmat löytyvät edelleen, mutta tuo oli ainoa kerta, kun mun päällä on crop top nähty.


Nämä kuvat mie niin muistan! Tultiin juhannukseksi takaisin Suomeen ja täällä oli hirveän kylmä. Perus juhannussäät siis :-D Vettä satoi ja ulkona sai todellakin käyttää paksua kaulahuivia. Asuhan on itsessään niin basic, että pukisin sen uudestaan milloin vain ja niin varmasti teenkin.


Säät oli selkeästi aika märät ja kylmät koko kuukauden :-D Kaikki vaatekappaleet löytyvät edelleen kaapista, mutta voisin kyllä harkita uuden takin ostamista.. Tuon väri on söpö, mutta malli taas on valitettavasti vähän epäkäytännöllinen.


Nyt mennäänkin jo viime kesään, jolloin hyödynsin sadesäät Ainon kanssa ja napattiin kuvat sateenvarjon kera. Simppeliä ja mun tyylistä - pukisin siis uudestaankin! Ainoastaan Converset mietityttää, koska ne tuntuu mun jalkaan nykyään niin epämukavilta. Musta on tullut kunnon lenkkarityttö.


Ei paljon aurinko paistellut! Iho on kalpea kuin lakana. Vyötärölle kietaisin Villen farkkupaidan, joka on paljon kivemman värinen kuin mun omat. Miten täydellistä farkkupaitaa voikin olla niin hankala löytää?


Tää on niin kiva! Kaikki vaatteet löytyvät edelleen ja yhdistelmä on klassikko.


Tässä on Villeltä saadut Niket ensimmäistä kertaa jalassa. Voisi ehkä sanoa ettei ihan mun tyylinen asu, mutta miksei. Huivi päässä tuo kivaa vaihtelua.


Rento asu kesäpäivään. Kengät on aika hyvin kulutettu ja olen jo ehkä heittänytkin ne pois. Ruutupaita on edelleen yksi varma valinta asukriisin iskiessä.


Nää asukuvat on yhdet mun kaikkien aikojen suosikit. Kaulus- ja ruutupaidat on mun suosikeita kollareiden lisäksi ja vielä Niket jalassa - täydellistä!

6 kommenttia

  1. Tää blogi on tosi hyvä! Kirjoitat selkeästi, kuvia on riittävästi. Liityin lukijaks 💗

    Jos kiinnostaa ni käy kurkkaa mun blogii, maailmanmatkassa.blogspot.fi ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon Maria! Ihana kuulla, tervetuloa mukaan :-)

      Poista
  2. Haha ihana tuo sateenvarjokuva :D❤️. Nää on kyllä kivoja postauksia, tykkään. Tai no ei liene ilmi että tykkään koko blogista :D ❤️..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superkivasta kommentista Ella :*

      Poista
  3. Kivoja tällaiset postaukset! :-)

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.