VIIKON 29 RUOKAPÄIVÄKIRJA

sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

Vuorossa on luvattu ruokapäiväkirja tältä viikolta, jonka päätin julkaista jo tänään. Osaan nimittäin jo näin etukäteen kertoa, että tälle päivälle tulee vielä lisäyksenä iltapala noin tunnin sisään, joka on joko raejuustoa tai rahkaa sokeroimattomalla vadelmakeitolla :-D
Viikon syömiset näyttää aika hyvältä. Välillä tuli syötyä useampana peräkkäisenä päivänä samaa lihaa, kun Ville ei kyseisestä broilerista pitänytkään enkä alkanut sitä sitten pakastamaan. Välillä tuli syötyä myös vähän rennommalla otteella ja kerran ehdin aloittaa jo syömään ennen kuin muistin napata kuvan. Tietysti viikkoon mahtui myös yksi päivä, jolloin herkuttelin. Päivittäin juon edelleen vettä parista litrasta ylöspäin, syön chlorella-tabletteja ja opti-msm-jauhetta. Eiköhän katsota, mitä mie viikon aikana söin:

collage1ru
Ma aamupala, lounas, välipala ja päivällinen

Maanantai, treeni kotona
Aamupala 07:25 kaurapuuroa mustikoilla, noin 1 rkl kookosöljyä. Lisäksi loput Villen edellisillan munakkaasta (ehkä noin puolikas tai kokonainen muna, jauhelihaa, juustoa..) // Lounas 11:45 riisiä ja jauhelihaa sekä salaattia (kirsikkatomaatteja, vihreitä, kurkkua ja porkkana) // Välipala 13:30 itse tehty välipalapatukka ja pari pähkinää // Päivällinen 16:40 bataattiranuja, kebabbia ja salaattia (vihreitä, kirsikkatomaatteja ja kukka- ja parsakaalta) // Iltapalaksi puolikas vesimeloni ja pari leikkelettä

idkuva
Ma iltapala, ti lounas, aamupala ja kahvi

Tiistai, selkä-vatsa-rinta
Aamupala 08:15 kaurapuuro mustikoilla, kookosöljyllä ja yksi keitetty kananmuna // Lounas 11:30 Smoothie (yksi banaani, 2 munaa, pakastemangoa, pakastepinaattia ja graviolan lehtijauhetta) yksi ruisleipä siivu, jossa päällä salaattia, kurkkua, leikkele ja juustoa // Kahvilla 14:00 // Päivällinen 17:30 Itse maustettua kanaa, jämä riisit ja salaattia (vihreitä, tomaattia, kurkkua, porkkanaa, kukkakaalia ja parsakaalia) // Iltapala 20:00 Omena ja raejuustoa

collage3ru
Ke aamupala, proteiini, lounas ja välipala

Keskiviikko, jalat ja potkimassa
Aamupala 07:35 kaurapuuro mustikoilla ja kookosöljyllä sekä kaksi keitettyä munaa // 11:15 proteiinijauhetta treenin jälkeen // 11:45 edellispäivän kanaa ja salaattia (maissi, porkkanaa, kurkkua, vihreitä) ja couscousin maistelua // Välipala 16:00 Valio profeel päärynärahka // Päivällinen 17:55 kuhaa, couscosia ja salaattia (parsa- ja kukkakaalta, vihreitä, kirsikkatomaatteja, kurkkua ja porkkana) // Iltapala 21:00 omena ja mulpereita

collageru4
Ke päivällinen, iltapala, to aamupala ja mansikat

Torstai, lepo
Aamupala 7:30 kaurapuuro mansikoilla ja keitetty muna // 10:00 tuoreiden mansikoiden maistelua // 11:45 Lounas kananpojan fileepihvi lime-korianteri ja salaattia (2/3 maissia, vihreitä, kurkkua, tomaattia ja porkkanaa) // Välipala 16:30 itse tehty välipalapatukka ja parit pähkinät // Päivällinen 17:15 samaa filepihviä, couscosia ja salaattia (parsa- ja kukkakaalia, vihreitä, kurkkua, kirsikkatomaatteja ja porkkana) // Iltapala 20:00 tuoreita mansikoita ja muutama leikkele

collageru5
To lounas, päivällinen, pe aamupala ja lounas
collage6ru
Pe välipala, lounas jota olen jo syönyt ja herkuttelua

Perjantai, hauis-ojentaja-olkapää ja vatsoja
Aamupala 7:20 kaurapuuro mustikoilla ja kookosöljyllä sekä kaksi munaa // Lounas 11:10 edelleen samaa fileepihviä, couscosia ja salaattia (vihreitä, kurkkua, kirsikkatomaatteja ja porkkana) // Välipala 13:30 Valio Profeel omenapiirakkarahka // 16:40 proteiinijauhetta salin jälkeen // 17:15 Päivällinen viimeiset pihvit ja salaattia (1/3 maissia, vihreitä, kurkkua, kirsikkatomaatteja) // Herkuttelua 17:30 Vaasan leipomomyymälästä valkosuklaa-vadelmuffini ja vaniljaleivos sekä karkkeja // Lisää herkuttelua 20:00 Vadelma-lakritsijäätelöpallo // 21:20 Ja vielä herkkuna kaksi siivua vaaleaa leipää

collage7ru

La aamupalaa, lounas, päivällinen ja "palauttavaa"

Lauantai, rinta-selkä-vatsat ja potkimassa
Aamupala 10:00 paistettu muna, omena, kolme porkkanaa, siivu ruisleipää raejuustolla, kurkkua // 14:00 Lounas smoothie (yksi banaani, kaksi munaa, pakastemangoa, mustikoita, Graviolan lehtijauhetta, yksi ruokalusikka kookosöljyä ja pinaattia // Päivällinen 16:00 kaksi grillitassua ja salaattia (vihreitä, kirsikkatomaatteja, kurkkua sekä parsa- ja kukkakaalta) // 19:55 protskujauhetta ja croissantti salin jälkeen // 21:30 yksi siivu Villen pitsasta ja reunoja

collage8ru
La Villen pitsa, su aamupala, päivällinen ja välipala

Sunnuntai, lepo ja potkimassa
Aamupala 9:20 kaurapuuro mustikoilla ja yksi keitetty muna // Lounas 11:25 porkkanoita, raejuustoa, kirsikkatomaatteja, reunoja Villen pitsasta // Päivällinen salaatti lähikaupasta, jossa muun muassa herneitä, maissia, melooneja, vihreitä, pari falapyörykkää ja minilihapullia // 19:30 banaani, pari taatelia ja pari juustosiivua

Mitäs tykkäsitte? Onko peukut edelleen ylöspäin tälläisille postauksille? :-)

6 kommenttia

  1. Mielestäni tämä jäi vähän sekavaksi lukea, mutta lisää silti näitä postauksia ja mielellään ensi kerralla vähän selkeämmin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Kerro ihmeessä, mitä toivoisit mun parantavan :-) Mie olin just aatellu tämän olevan selkeä kuvien runsauden ja tarkan tekstin avulla.

      Poista
  2. Peukut on ehdottomasti ylöspäin ❤️ !

    VastaaPoista
  3. jees, tosi kiva postaus mun mielestä, lisää näitä :)

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.