WEEK 26

tiistai 5. heinäkuuta 2016

Sateista tiistaita kaikille! Mun fiilis on tänään huomattavasti parempi kuin eilen vaikka ilma onkin ollut aika kamala. Kastuin aivan litimäräksi polkiessani töistä salille ja voin vain toivoa, että mun kengät ehtii kuivua aamuksi. Jopa mun varasukat repussa oli märät puhumattakaan salikengistä.
Kuvia viime viikolta ei ihan hirveästi kertynyt, sillä kuten kerroin, puhelimen näyttö rikkoitui torstaina ja sen jälkeen olen käyttänyt mun vanhaa iPhone 4s:ää. Sillä ei paljoa tee mieli kuvailla ihan näin suoraan sanottuna :-D Varsinkin etukameralla otetut kuvat on niiin mössöä. Mutta parempi vähän kuin ei ollenkaan vai mitä? 

collagetitämä
1. Lihalautanen mulle ja Villelle Fafaksen kojusta, nam! 2. Kalastelua poikien ja itikoiden kanssa
collageti114
3. Messy hair 4. Omena-kaurapaistos kookosöljyssä paistettuna ekaa kertaa ja oli kyllä hyvää! 
Ensi kerralla pitää varmaan tehdä jotain kastiketta tai jäätelöä siihen seuraksi
collageti1142
5. Aina välillä sitä saa ihmetellä, että mitä mie taas katon :-D 6. Pinaattilettuja uudella pannulla
collageti1156
7. Maistiaiset on parhaita ja aina on pakko maistaa 8. Onneksi näyttö on jo korjauksessa ja varmaan 
valmis huomenna tai viimeistään torstaina 

6 kommenttia

  1. Oi vitsi kuulostaa hyvältä tuo omena- kaurapaistos kookosöljyssä paistettuna! Täytyy kokeilla itsekkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsii! Mie tein sitä pannulla, mutta pitää vielä testata sitä uunissa ennen kuin laitan reseptiä tänne :-)

      Poista
  2. onneksi söin äsken pinaattilettuja niin ei tule nyt haluja :D kiva postaus niin kuin aina ❤️

    VastaaPoista
  3. tosi kiva postaus! :) toi omena-kaurapaistos on kyllä niin namia :p ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ilona! Sanoppa muuta, mun pitää vielä kokeilla sitä uunissa tehtyä :-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.