MINUN KESKIVIIKKONI VIDEOLLA

maanantai 8. elokuuta 2016

Niin siinä taas kävi. Mie nimittäin menin ja poistin osan videopätkistä ennen kuin olin siirtänyt niitä koneelle. Muistin, että olin jo siirtänyt ne ja tarvitsin lisää tilaa uusien kuvien ottamiselle. Onneksi kuitenkin suurin osa säilyi, mutta puuttumaan jäi aamupuuro, ruokakaupassa käynti ja puuhailua kotona kuten kenkien tilaus, kuvien muokkaus, syöminen, ruotsin luku ja nukkumaan meneminen. Heitelkää kommentteihin, mitä mieltä olette tuosta videosta (edellisestä my day:stä on jo vuosi!) ja jos teillä on ideoita tai toiveita videoiden suhteen. Tekisin niitä mieluusti useamminkin, mutta mun oma mielikuvitus ja kekseliäisyys ei oikeastaan riitä höpöttelyvideoita pidemmälle.. :-D

4 kommenttia

  1. toi oli kyllä tosi kiva video :) ! Ja heii mulla on samaa meikkivoidetta :D ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva huomata, että tykkäsit! Ja tuo on kyllä ihan hyvää meikkivoidetta :-)

      Poista
  2. Kiva video, vaikka olikin aika lyhyt muttei se haittaa! Lisää tälläisia myday-tyyppisiä videoita :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Jep ko mie menin ja ehin poistaa osan videoista :-l Mutta ens kerralla taas parempi!

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.