AUTUMN MEANS COZY

lauantai 24. syyskuuta 2016

Mun pienen blogitauon aikana myös syksy ehti alkaa ihan kunnolla. Pelkäsin jo, että ruskan värittämät lehdet ehtii tippua maahan ennen kuin mulla on aikaa ottaa niistä kuvia, mutta nyt on ainakin yhdet asukuvat ikuistettu niiden kanssa :-D Kieltämättä tuntui vähän hassulta tai oudolta olla taas kameran edessä, mutta aika nopeasti se tuntui normijutulta.
Snapissa mua seuraavat tietävätkin jo, että olen kohta lähdössä lastensynttäreille. Käytiin ostamassa lahja aikaisemmin tänään pikkusankarille, mikä herätti niin paljon muistoja. Ville siis osti tätinsä lapselle pakkauksen, jossa on tytön leikkikeittiöön uusia ruokia. Mulla oli pienenä juuri samanlainen ja ei vitsi miten rakastin leikkiä niin kokkailu-, ravintola- kuin kauppaleikkejä! Mie ostin samalla uuden tyynynpäällisen sohvalle, joka pitääkin itse asiassa mennä ottamaan nyt pois pyykkikoneesta. Palataan taas huomenna!


TAKKI VERO MODA LAUKKU H&M TEKONAHKAHOUSUT VERO MODA KOLLARI VERO MODA

4 kommenttia

  1. Hyviltä nää kuvat näyttää tauonkin jälkeen! Sika mageet nahkapökät :-)

    http://maijaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Onpas kivan näköinen ootd !

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.