WEEK 34

sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Huhuu! Viime päivät on menny kouluhommiin keskittyessä ja eilen olin kuukauden "loman" jälkeen töissäkin. Olenkin ihan tarkoituksella laittanut lukemisen nyt kunnolla etusijalle ettei sitten myöhemmin kovin paljon harmittaisi, että ajan olisi voinu käyttää paremminkin. Mielessä mulla ois ihan hirveästi postausideoita (uusi resepti, kesän suosikit ja kesän muistelua, uutta asunnon esittelyä..), mutta eiköhän ne ala tänne pikku hiljaa tipahtelemaan. Muistakaa myös aina esittää toiveita, jos esimerkiksi törmäätte jossain toisessa blogissa kivaan postaukseen! Mulla ei ole ollut viime viikkoina kovin aikaa niidenkään lukemiseen ja olenkin vain silmäillyt mun lemppareiden postauksia. Sama homma on sarjojen kanssa - Salkkareita oon katsonu Katsomosta sivusilmällä vasta pari jaksoa ja mun uutta sarjakoukutusta Pakoa taas koulumatkoilla bussissa :-D

collagesu1 
1. Kiinnostaisko teillä resepti tähän smoothiekulhoon? 
2. Nyt on saanu ottaa jo kaulahuivit käyttöön collagesu2 
3. Ihmettlein nuita Oreo-patukoita Haaparannalla, mutta niitähän oli tullut nyt Suomeenkin :-D 
4. Pullien ihailua Ikeassa, mutta sinne ne jäi, koska oltii menossa.. collagesu3 
5. Lamput jäi vielä ostamatta, mutta pari jäi mieleen 6. ARNOLDSIIN ♥ collagesu4 
7. Silloin tällöin lainaan Villen nappiksia, kun ollaan potkimassa 8. Ja omalta reeniltä kottiin

4 kommenttia

  1. ihana postaus ❤️ & tsemppii lukemisee !

    VastaaPoista
  2. Onpas kiva postaus, tykkään muutenkin näistä viikko/puhelin postauksista :)
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi huiipua huomata, että tykkäät näistä! Näitä tulee varmasti jatkossakin ;-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.