WELL HELLO DANIEL

sunnuntai 25. syyskuuta 2016

Viime viikolla mun päivää piristi lähetin tuoma paketti, jonka sisältä löytyi uusi kello. Multa löytyy ennestään yksi alla olevissa kuvissakin näkyvä Wellingtonin kello ja nyt sain valita Daniel Wellingtonin valikoimasta mieleiseni. Mulla on melkein aina sama hopea kaulakoru kaulassa ja helmikorvikset korvissa, minkä takia uuden kellon väri oli helppo valita. Mietin jo edellisenkin kohdalla swaroskin kristalleilla koristelua kellotaulua ja mun mielestä ne sopii kaikista parhaiten nuihin hopeisiin kellotauluihin. Mallin nimi on Classy Shefield ja se on kooltaan 34mm.
En ole oikeastaan koskaan oppinut käyttämään rannerenkaita, mutta kello löytyy melkein aina vasemmasta ranteesta. Ja se on muuten nimenomaan aina vasemmassa eikä oikeassa :-D Vaikka aikaa voi tarkistaa myös puhelimesta, tulee varsinkin oppitunneilla katsottua mielummin ranteeseen. Kummassa kädessä te pidätte kelloa? Ja löytyykö teiltä Wellingtonin kelloja?

Mulla on teille myös alennuskoodi "HOLYFACEPALM15",jolla saa 15% alennuksen tilauksen loppsummasta Daniel Wellingtonin virallisilta sivuilta. Koodi on voimassa 13.10 asti eli älä mieti tilauksen tekemistä liian kauan ;-)


PS. Otin kuvat uudesta kellosta ennen kuin laitoin sen ensimmäistä kertaa ranteeseeni ja huomasin vasta koulussa etten ollut siirtänyt kelloa oikeaan aikaan :-D Kuvissahan se on siis tunnin myöhässä enkä mie huomannu sitä ollenkaan niitä ottaessa.

8 kommenttia

  1. tosi simppelin kauniita nuo kellot ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sieki pidät niistä :>

      Poista
  2. Oikeastihan kelloa kuuluukin käyttää vasemmassa ranteessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tainnut joskus kuullakin tuon ja itse tosiaan automaattisesti oo sitä aina vasemmassa pitänyt, mutta oon nyt huomannut joidenkin käyttävän sitä myös oikeassa. Tähän kaipaisin sellaista mietiskelevää-emojia :-D

      Poista
  3. Voi vitsit miten kauniita noi onkaan! Mä oon siinä mielessä outo kellon käyttäjä, että pidän sitä aina oikeassa kädessä vaikka olen oikeakätinen...Teen näin myös kaikille rannekoruille, en vaan osaa pitää mitään vasemmassa ranteessa :D

    http://the-happiness-theory.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Eikö ne haittaa sua kirjoittaessa? :-D

      Poista
  4. Mulla on tuollainen samanlainen swarovskin kristallein koristeltu ja nimenomaan mustalla rannekkeella :) pidän kans vasemmassa ranteessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä kyllä näkee monilla eikä ihme, on se niin ajaton. Varsinkin tuohon kellotauluun käy myös muut rannekkeet :>

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.