12 UUTTA FAKTAA MINUSTA

tiistai 25. lokakuuta 2016

Hui julkaisin tämän postauksen jo kertaalleen vahingossa, kun kone tökki ja koitin painaa esikatselua. Kylläpä tuli kiire palauttaaa se takaisin luonnokseksi, koska teksti oli vielä ihan vaiheessa :-D Tällä kertaa kuvituksena toimii muun muassa mun viime viikolla napsimat kuvat taidemuseo Korundissa. Siellä oli tosiaan avoimet ovet ja kerrankin mulla oli mahdollisuus mennä käymään siellä silloin. Aina ennen on ollut jotain muuta, mutta onneksi nyt pääsin ihailemaan nuita upeita kuvia. Tekstinä toimii kaksitoista uutta faktaa minusta, joita ette luultavasti tiedä tai ainakin toivon niin! Mukana on taas juttuja laidasta laitaan ja mitä on milloinkin mieleen putkahtanut. Kertokaa ihmeessä, jos teiltä löytyy samoja tapoja tai tottumuksia :-)


En tykkää käyttää käteistä, jonka takia vien kertyneet käteiset aina talleutusautomaatiin. Sanotaanko vaikka näin, että saan laskea kolikoita jo ihan tarpeeksi töissä :-D Ei vaa kyllä tää tapa on ollut mulla jo pitkään.

Pienenä olin tosi tapaturma-altis: mulla murtui jalka muumilaskettelukurssilla, värikynän terä lensi silmään piirtäessä, astuin lasipullon puolikkaaseen joessa, kun poimin toisen pois ettei meidän koira astu siihen.. Nykyään mulle sattuu enää harvemmin mitään noin isoa, mikä johtuu varmasti siitä, että oon paaljon varovaisempi.

Tämä taisi olla jo siinä postauksessa, jossa Ville vastaili kysymyksiin musta, mutta: haluan aina katsoa leffoista trailerit, jotta voin päättää onko se katsomisen arvoinen.


En oikeastaan koskaan ole ollut hirveän musikaalinen. Pieneä halusin alkaa soittamaan haitaria (koska se näytti ja varmaan kuulostikin kivalta, kun mies soitti sitä meidän tanssitunnilla), mutta vanhemmat ei jostain syystä siitä innostuneet.. :-D Koulussa mulla tuotti ongelmia niin kellopelit kuin rumpujen perusbiitit ja laulaminenkin on jäänyt vähälle. Tästä kaikesta voitte päätellä, miten innolla odotan ensi jakson musiikin tunteja.

Pesen hampaat aina samassa järjestyksessä aloittaen alhaalta sisäpinnalta, sitten ylhäältä sisä- ja ulkopinta, alhaalta ulkopinta ja sitten purupinnat alhaalta ja ylhäältä. Jos poikkean tästä huomaamatta, saatan joutua miettimään, pesinkö jo täältä.

Otan aina kuitin. Kaikesta.


Unohdan näitä faktoja yhtä nopeaa kuin niitä tulee mieleen, jos en heti kirjoita ajatusta ylös puhelimen muistioon.

En vieläkään tykkää tai halua laittaa silmiä kieroon, koska minuakin peloteltiin sillä pienenä. Tiedän kyllä ettei ne silmät voi oikeasti jäädä niin, mutta silti se kielto on jäänyt niiin vahvasti mieleen :-D

Mulla on hyvä kasvomuisti, mutta nimien kanssa on ihan toinen juttu. Muistan esimerkiksi vielä päiväkodista ja ala-asteeltakin hoitajien, lasten vanhempian, opettajien ja sellaistenkin tyyppien kasvoja, jotka on ollu mua vuoden tai pari ylemmällä luokalla. Nimistä mulla ei ole tietoakaan.


Tykkään rutiineista, mitä sitä kieltämään.

Oon tosi laiska ihonhoidon suhteen. Oli kyse sitten rasvaamisesta tai kuorimisesta, teen sitä mahdollisimman harvoin. Käsiä tulee rasvattua koulussa, koska mulla on aina käsirasva mukana, mutta koko kroppaa korkeintaan kerran viikossa.

Juon mielummin ihan hanasta tulevaa tavallista vettä kuin hiilihapotettuja. Maustamaton Vichy on suorastaan pahaa :-D

6 kommenttia

  1. Samastuin itse moneenkin asiaan mm, silmien kieroon laittamisessa ja käteisen käytössä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että en oo ainoa, joka tekee/aattelee noin :-D
      Pikkukolikot on niin turhia!

      Poista
  2. Täällä myös toinen joka pysty samaistuun moneenkin juttuun tässä postauksessa! :) Ps. Ihanat kuvat<3

    VastaaPoista
  3. haha tässä samaistu kyllä moneen kohtaan :D Ihanat kuvat ja ihana postaus !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä vähän huippua! :-D Kiitos paaljon ♥

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.