AJATUKSIA PÄÄSTÄ JUST NYT

tiistai 18. lokakuuta 2016

Huomaatteko, kuinka mun pää oli oikein täynnä ideoita otsikon suhteen? :-D Just nyt istukellaan Oonan eli täällä aiemminkin näkyneen hoitokoiran kanssa tässä sohvalla ja odotellaan, että häntä tullaan pian hakemaan. Sen jälkeen lähden tekemään päivän treeniä. Valitettavasti näyttää siltä, että saan taas matkalla nauttia mukavasta tihkusateesta. Mie oisin jo niin valmis lumelle ja pikkupakkasille, mutta ei kun vettä vaan satelee. Koko päivä onkin ollut oikeastaan pelkkää odottelua, sarjojen katselua ja pientä siivoulua. En viitsinyt jättää tuota karvakamua salin ajaksi yksin, joten ulkona on käyty vaan lenkin merkeissä. Ehkä alla olevista kuvistakin voi huomata, että mulla on ollut hieman ylimääräistä aikaa. Huomenna Ville tulee onneksi kotiin ja onneksi siksi, että huomaan jääväni sohvalle ollessani yksin kotona. Tarkoitan sitä, että tästä on jotenkin työläämpää nousta esimerkiksi laittamaan pyykkejä tai täyttämään vesipulloa kuin jos Villekin olisi kotona. Mistä lie johtuu :-D Ehkä se on se, että nyt kun oon lomalla ja tuo nelijalkainenkin vain suurimaksi osaksi ajasta kuorsaa niin laiskuus tarttuu minuunkin. Tavallisesti olen koko ajan hääräämässä ja tekemässä jotain, mutta ehkä mulla on nyt sitten mennyt lomamoodi päälle.

2 kommenttia

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.