MOROCCAN MIRACLE -HIUSSEERUMI

maanantai 3. lokakuuta 2016

Yhteistyössä MayBeauty.fi

Pari viikkoa sitten mulle tipahti postiluukusta paketti, jossa tuli testattavaksi MayBeautyn Moroccan Miracle -hiusseerumi. Olen käyttänyt sitä sen jälkeen jokaisen hiusten pesun yhteydessä ja ei voi kuin tykätä! Tuollaiset hiuksiin jätettävät tuotteet onkin paljon enemmän mun mieleen, koska joka kerta unohdan käyttää niitä ennen pesua laitettavia naamioita ja hoitoaineita. Huomaan sitten suihkussa ajattelevani, että ai niin. Sen sijaan pesun jälkeisistä tuotteista on tullut jo niin peruskauraa ettei se unohdu koskaan. Se on yhtä automaattista kuin meikkien tai hampaiden peseminen.


Oletteko te kuulleet aiemmin tästä Maybeautyn Moroccan Miracle -hiusseerumista? Mulle se oli aivan uusi tuttavuus, mutta sitä suuremmalla innolla halusin sitä kokeilla. Jo nimessä mun kiinnostuksen herätti sana Moroccan, joka löytyy monien hiustenhoitotuotteiden kyljistä. Itse en ole sellaisia öljyjä vielä kokeillut joten jo oli aikakin! Tämän kyseisen hiusöljyn lupaillaan siloittavan pörröiset kiharat, nopeuttavan kuivumista, antavan kiiltoa ja pitkäkestoista kosteutusta. Kuulostaa mun korviin aika hyvältä ja juuri siltä, mitä hiusöljyltä toivon. Erityisesti tuon siloittavuuden ja kiillon olen jo huomannut.


Tässä kuvassa hiukset ennen seerumin levittämistä.


Tästä näette, miltä seerumi näyttää. Se ei ole tahmaista vaan juuri sopivan juoksevaa ja tuoksu on sopivan neutraali, mutta silti latvoja haistellessa voi huomata laittaneensa niihin jotain :-D Seerumi on siis rasvaton hiusöljy, johon on miksattu arganöljyä, makeaa manteliöljyä, oliiviöljyä ja pellavansiemenöljyä. Hah nuita ainesosia luetellessahan tulee jo melkein nälkä! Nuiden lisäksi öljystä löytyy myös tärkeitä rasvahappoja, joiden ansiosta hiukset kiiltävät ja näyttävät silkkisiltä.


Tässä levitän seerumia latvoihin. Käyttö on erittäin helppoa ja uskon, että ainoa moka, jonka voi tehdä on liian suuren määrän käyttö yhdellä kertaa. En kuitenkaan usko niin käyvän kenellekkään, koska jo muutama painallus riittää ainakin mun latvoille. Olen käyttänyt sitä useimmiten hieman kosteille hiuksille, mutta sen lisäksi olen kokeillut myös laittaa pienen määrän kuiviin latvoihin. Silloin se toimii hyvin siloittajana ja sähköisyyden karkoittajana.


Tässä hiukset seerumin levityksen jälkeen. Mun mielestä yllä mainitsemiani ominaisuuksia ja vaikutuksia huomaa heti, mutta varmasti vielä pitemmällä käytöllä voi huomata lisää eroja niin kuin hiustuotteilla yleensäkin on tapana toimia. Kumpia teillä itse tulee enemmän käytettyä, hiuksiin jätettäviä vai ennen suihkua laitettavia tuotteita?

Mulla on teille taas alennuskoodi hfphair, jolla saatte 30% alennuksen. Tästä linkistä pääsette suoraan seerumin sivuille, josta myös alennus tulee teille automaattisesti.


4 kommenttia

  1. Täytyykin testailla kyseistä tuotetta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei voi kuin suositella! Vihdoinkin löyty kevyt öljy, joka poistaa sähköisyyttä :-D

      Poista
  2. osaat tehdä nää yhteistyöpostaukset jotenkin tosi erilailla, kun muut mutta tosi kivasti! Ja niin nättinä taas ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Ella, kiitos tosi paljon! Huippua huomata, että oot tuota mieltä :>

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.