TB TO OUTFITS OF SEPTEMBER 2013-2015

keskiviikko 12. lokakuuta 2016


Olin jo aikeissa tehdä postauksen viime vuosien lokakuiden asuista kunnes huomasin etten ehtinyt tekemään tätä viime kuussa. Vaikka mulla onkin näistä pari osaa alkuvuodelta tekemättä ja teen ne varmasti ensi vuoden puolella, en voinut jättää tätä roikkumaan. On näitä kuitenkin sen verran hauska tehdä ja katsella, vaikkei mun tyyli nyt niin hirveästi olekaan muuttunut. Toisin on yläasteajat, mutta ne kuvat kuuluu ihan omiin postauksiinsa. Silloin ei nimittäin asukuvia napsittu :-D Niittenkin aika kyllä vielä koittaa, mutta nyt on taas vuorossa pieni takaisinheitto:


2013 muodissa oli isot kaulakorut, joista itsekin tykkäsin tuohon aikaan. Kuvassa oleva koru oli mun lemppari, joka valitettavasti hajosi melko pian. Kovin montaa statement-kaulakorua en ehtinyt ostaakaan ennen kuin niiden käyttö jo mun osalta loppui.



2014 yläosista molemmat löytyy edelleen kaapista. Neule päätyy päälle esimerkiksi salille lähtiessä, sillä se on nuita H&M paitoja, jotka alkaa heti hajoamaan. T-paita taitaa myös olla sieltä, mutta on mun mielestä edelleen kivan näköinen ja iso kuvio tuo heti sitä jotain asuun.


2015 nämä kuvat on yhdet mun lemppareista kautta aikojen. Asu on simppeli, mutta silti tyylikäs ja hiukset on kivan näköisellä nutturalla. Tästä kuvasta puheen ollen pitääkin päivittää uusi tuohon sivupalkkiin.. :-D Ikääkin on jo ehtinyt tulla vuosi lisää.


2015 nämä napattiin lenkin aikana ihan muuten vain ja samalla ikuistettiin kiva arkiasu. Kaikki vaatteet housuja lukuun ottamatta löytyvät edelleen kaapista ja aika usein myös päältä. En muuten omista tällä hetkellä yhtään omaa pipoa ja siihen pitää kyllä tulla muutos. Tänäkin aamuna lainasin kouluun lähtiesä pipoa Villeltä, koska lämpötila oli vielä pakkasen puolella.

Mikäs on teidän suosikki näistä asuista? :-)

2 kommenttia

  1. kyllä tuo tokavika taitaa olla, kaikki tosin on nättiä sun päällä ❤️

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.