VIIMEISIÄ ASUKUVIA NAHKATAKILLA

perjantai 21. lokakuuta 2016

Olenko ainoa, joka haluaisi kokeilla uusia kampauksia juuri silloin, kun pitäisi olla jo lähdössä jonnekkin? Tänään olisin halunnut laittaa sellaiset pikkunutturat molemmille puolille päätä, joita esimerkiksi Salattujen elämien Sannilla on ollut. Koitin niitä sitten hetken aikaa värkkäillä, mutta ei onnistunut. Enkä tiedä miksi niitä tulisi kutsua, minkä takia en voinut etsiä vinkkejä niiden tekoon netistä. Tietäiskö joku teistä niille nimeä? Olen niiin peukalo keskellä kämmentä hiustenlaitossa ylipäätään ja ensi perjantaina pitäisikin kihartaa hiukset 50-luvun tyyliin. Meillä on koulussa silloin lukupäivä ja mie oon niin pulassa hiusten suhteen :-D


TEKONAHKATAKKI VERO MODA NEULETAKKI JA PAITA BIK BOK FARKUT NEVER DENIM REPPU JA KENGÄT NIKE

4 kommenttia

  1. heii tosi kiva asu! :) mäkin tykkään tosi paljon semmosista pikkunutturoista pään päällä! mä oon yleensä tehny niin, että oon vaan laittanu ponnarille hiukset siihen kohtaan kun oon halunnu ne nutturat ja sitte tupeerannu vähän niitä niin se on siitä helpompi pyörittää nutturalle ja tukea pinneillä, ilman että niistä tulee lattean näköset muttei silti ihan hirmu sotkuset :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Ilona! Kiva nähdä sut kommentoimassa :-) Hei pitääkin kokeilla tuota tapaa, kiitti vinkistä!

      Poista
  2. Mulle tulee kanssa usein just kiireessä idea miten sais hiukset fiksusti, sitten yritän äkkiä sählätä, en onnistu ja lopulta pääädyn vaan laittamaan ne yleensä ponnarille :D Mutta hei kaunis asu, kivoja kuvia! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kiia! Joo siis tuo on kyllä ärsyttävää.. :-D pitäis keksiä uusia kampauksia, jotka osaa tehdä nopeasti kiireessäkin.

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.