7 X LIFE LATELY

sunnuntai 27. marraskuuta 2016

Hellou! Blogin ei ollut tarkoitus hiljentyä viikonlopun ajaksi, mutta eilinen vierähti töissä ja perjantaina olin tietysti shoppailemassa ;-) Ei sillä, että olisin hirveästi tehnyt ostoksia! Ostin vain yhden hupparin, koulukirjan, kulhon avaimille ynnä muille, euron kenkäsuihkeen ja juomapullon. Netistä tilasin itselleni pari "joululahjaa" ja samoin myös Villelle. Hänen lahjastaan puuttuu vain viimeinen silaus ja se on sitten hoidettu. En ole varmaan koskaan aiemmin ollut näin ajoissa Villen lahjojen kanssa!
Olen myös löytänyt kotiin pari uutta juttua kuten seinäkellon ja kattolampun olohuoneeseen. Molempia on tullut etsittyä kissojen ja koirien kanssa jo vaikka kuinka kauan. Ajattelinkin, että voisin hieman esitellä teille tätä meidän asuntoa sen jälkeen, kun olen laittanut loput joulusta esille. Ajattelin odottaa joulukuun ensimmäiseen päivään ennen kuin laitan kuusen pystyy ja sehän onkin jo muutaman päivän päästä!! Ensi viikolla voisin kirjoitella teille mun vinkeistä joululahjoihin ja ehkä koittaa alkaa väkertämään mun ensimmäisiä DIY-lahjoja. Miltäs kuulostaisi?

Alla on kameraan kertyneitä kuvia viime päiviltä muun muassa uusista kengistä, mun tekemistä karjalanpiirakoista ja tämän aamun marja-annoksesta :-)


8 kommenttia

  1. Tosi kiva postaus ja noi kengät näyttää näteiltä ♡
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Jasmin, kiva kuulla sunkin tykkäävän niistä! :-)

      Poista
  2. Oi noi kengät on tosi makeet!<3

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus :)

    http://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.