TB TO OUTFITS OF NOVEMBER 2013-2015

torstai 17. marraskuuta 2016

Helouu! Mulla alkaa tänään viikonloppu enkä voisi olla siitä juuri tämän onnellisempi. Vaikka sunnuntaina onkin töitä, ei se nyt harmita. Pelkkää rentoilua ei silti ole luvassa, koska huomennahan starttaa taas vaihteeksi koeviikko. Mulla ei ole ensimmäinen koe kuin onneksi vasta maanantaina, mutta niihin ensi viikon kokeisiinkin pitää alkaa lukeman jo kovaa vauhtia :-D 
Aloin tänään suunnittelemaan jouluun liittyviä postauksia ja ainakin yksi DIY-joululahjavinkki on jo mielessä. En kyllä tiedä, miten maltan odottaa vielä pari viikkoa niiden ideoiden kanssa.. Haha, parempi varmaan siirtyä suihkun puolelle ennen kuin nukahdan tähän sohvalle. Eiköhän siis mennä pääasiaan eli alla oleviin asukuviin parin kuluneen vuoden varrelta:


2014. Kuvaajan puuttuessa keksin ottaa kuvat parvekkeella, mikä oli käytännössä ihan hyvä idea. Talvinen maisema tuolla taustalla näyttää tosi kivalta, mutta meidän parvekkeesta ei voi sanoa samaa :-D Paita löytyy edelleen kaapista ja se sopii täydellisesti just tähän vuodenaikaan!


2014. Aina yhtä varma valinta - kauluspaita ja neule. Kauluspaita on tallessa edelleen, mutta viime aikoina päälle on eksynyt hieman löysempiä malleja. 


2015. Lisää nappivalintoja, voisin pukea tuon asun vaikka heti päälleni. Asu on niin mun näköinen kaikessa yksinkertaisuudessaan. Myös tuon kauluspaidan värit sopivat jouluun ;-)


2015. Nämä asukuvat kuuluvat mun kaikkien aikojen suosikeihin. Kuvat on ihanan lumisia ja jalassa on upouudet Palladiumit. Punainen takki on ollut tänä talvena jo kerran päällä ja siihen pitäisikin etsiä kaapeista tuo karvareunus.

Ei vitsit, mullahan on nuissa kaikissa muissa viimeistä asua lukuun ottamatta kauluspaita päällä! :-D Ei siis varmaan jää epäselväksi, että sellainen löytyy aika usein mun päältä. Mikä asuista on sun lemppari? :-)

4 kommenttia

  1. Mun lemppari on toiseksi viimeinen asu. Jotenkin tosi kivat suorat linjat asussa! Löysiä ja tiukkoja vaatekappaleita on yhdistelty. Mun mielestä ei ollenkaan liian simppeli. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Maija tosi paljon kivasta kommentista!
      Nuita löytyy mun päältä varsinkin nyt talvella aika usein :-D

      Poista
  2. ihanat kuvat, oot niin nätti !

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.