THIS WINTER I DECIDED TO BE A TEDDY BEAR

sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Ihanaa sunnuntaita tyypit! Mun piti jo eilen postata teille vähän eri aiheesta, mutta loppujen lopuksi en enää töitten jälkeen jaksanut avata konetta. Sen sijaan leivoin pitkästä aikaa karjalanpiirakoita, joiden ulkonäkö sai kyllä hieman sarkastisen sävyisiä kommentteja Villeltä :-D Edellisestä teko kerrasta on varmaan jo pari vuotta, joten meni hetki ennen kuin sain aikaiseksi edes jonkun näköisiä. Onneksi maku ratkaisee niissäkin.
Tällä viikolla mua on useana peräkkäisenä päivänä vainannut päänsärky ja siihen syypäänä oleva väsymys. Niiden takia olen tehnyt koneella vain välttämättömiä juttuja, mutta onneksi nyt viikonloppuna sain taas nukuttua kunnolla. Suoritin vihdoin ja viimein autokoulun harjoitteluvaiheen, jossa lähdettiin ryhmäajolle jo aamukahdeksalta. Mun ei oo pitkään aikaan tarvinnut herätä puoli seiskalta, mutta ei siinä vielä mitään. Seuraavana aamuna lähdettiin nimittäin muiden abien kanssa tutustumaan Oulun yliopistoon ja herätys oli puoli kuudelta. Ei hirveästi naurattanut - sinä yönä nukuin pari tuntia vähemmän kuin normaalisti. Huh, onneksi tuollaiset aamuherätykset on todella harvinaisia! 
Vaikeaa viikkoa piristi uusi, pehmoinen ja karvainen takki, joka komeilee alapuolella olevissa kuvissakin. Puntaroin pitkään kahden koon välillä, mutta varmasti vain ihan hyvä, että valitsin isomman. Olen sitä jo muutamana päivänä ehtinyt pitämään ja lämmin on Hieman erillainen takki perinteisten rinnalle, mitäs te tykkäätte?


TAKKI ELLOS* (SAATU/ADLINK) PAITA GINA TRICOT FARKUT NEVER DENIM/BIK BOK KENGÄT SKOPUNKTEN

8 kommenttia

  1. ihania kuvia susta ! Oon itse niin vannoutunut paistopisteen asiakas noiden riisipiirakoiden suhteen, että oon miettinyt pitäiskö alkaa itse niitä leipomaan joskus :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ansku! Haha mie oon just miettiny, että pitäskö ostaa niitä uunissa paistettavia minipiirakoita. Ne vasta herkkua onkin :-D

      Poista
  2. ihanat kuvat! Niin raikkaat ja iloiset

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihana takki!<3 Super hieno :)

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana takki! Ja muutenkin niin kivoja kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sara kivasta kommentista! :-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.