VIIKOLLA 47..

maanantai 28. marraskuuta 2016

collagemomomom6 
1. Haha koitin etsiä niin itselle kuin Villellekkin joulupaitaa, mutta naisille ei näytä olevan yhtä 
hienoja kuin miehille. 2. Shine bright like a diamond? collage3mamama 
3. Niin kuin tiedätte, enhän mä voinu vastustaa :-D 4. Riisipuuroa ♥ collage2mamama 
5. Testissä mulle uusi maku raparperi-vanilja, joka osoittautui aivan jeppikseksi! 6. Hellouu collagemamama4 
7. Tämmöset söpöt purkit huutaa mun nimeä varsinkin näin joulun aikaan :-D
8. Huh enää yksi koe edessä, joka sekin tehdään ryhmässä ja kirjojen kanssa!collage1mamama
9. XL? Yes please! Oispa sitä myös vadelmana, koska se on mun mielestä parempaa kuin mansikka. 
Nuita tuli syötyä paljon pienenä ja pitkästä aikaa kohdalle osuessa oli pakko ostaa pari ♥ 10. Mun 
ase pakkasta vastaan on iso huivi kuten ensimmäisestä ja tästä viimeisestä kuvasta voi huomata :-D

4 kommenttia

  1. Risifrutit oli kyllä niin hyviä pieninä ❤️ Ihana postaus muutenkin & kivat kuvat taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin oli, niihin liittyy paljon hyviä muistoja :-D
      Kiitos paljon ♥

      Poista
  2. Juuri eilen kans postailin jouluneuleista- en osaa päättää minkä ostaisin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha löysin taas itseni H&M:n sivuilta katselemasta.. :-D

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.