7+1 JOULUISTA FAKTAA

sunnuntai 18. joulukuuta 2016


Olen viettänyt kaikki tähän astiset jouluni mummolassa, paitsi reilut kymmenen vuotta sitten, jolloin mummo täytti 70. Silloin vietimme koko suku joulua meille vuokratussa paikassa Lapissa ja se on kyllä yksi ikimuistoisemmista jouluista.


Olen kerran löytänyt mantelin joulupuurostani. Tähän liittyy myös hauska tarina, koska mantelin löytymisen jälkeen minua pari vuotta nuorempaa serkkua alkoi harmittamaan, minkä takia hänellekkin laitettiin manteli. 


Mun mielestä jouluisin tulee useita huonoja lastenohjelmia. Esimerkiksi Joulupukin kuumalinja on aika puuduttava ohjelma, jota voi joka vuosi katsoa vain hetken aikaa. Pienenä mua harmitti ihan suunnattomasti, kun se vei aikaa kaikilta muilta lastenohjelmilta.


Jouluaattona pitää herää mahdollisimman aikaisin, jotta sitä kaikkea ehtii varmasti fiilistellä tarpeeksi :-D


Olen ottanut tänä jouluna ihan kunnolla tehtäväkseni etsiä uusia joululauluja Spotifystä ja lisätä parhaimpia niistä soittolistaan. Tällä hetkellä listalta löytyykin jo yli 40 biisiä, joista osan tulen jakamaan teillekkin!


Heräsin 30.11.-1.12. välisenä yönä varmaan neljä tai viisi kertaa, paineissa siitä, että missaan kakkoselta tulevan joulukalenterin ja myöhästyn koulusta. Heräilystä huolimatta heräsin  ajoissa herätyskellon soittoon ja ehdin katsoa Jäätävää seikkailua.


Mun mielestä ranskanpastillit ei kuulu pipareihin. Piparkakkutalon koristelussa ne on kivoja ja näppäriä, mutta tavallisten pipareiden koristeluun ne on ehkä vähän liian isoja? Tai sitten olen syönyt kyseistä komboa vain liikaa nuorempana.

+ Tänään juon ensimmäistä kertaa tälle vuodelle glögiä

BOMBER JUNKYARD XX-XY (ADLINK) NEULE GINA TRICOT FARKUT NEVER DENIM PIPO H&M KENGÄT DR. MARTENS

4 kommenttia

  1. onpas jännän värinen bomberi mut sopii sulle kyllä silti! Ihanat asukuvat, kiva postaus ja kivat faktat. Tälläset erilaiset faktapostaukset on aina jees ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ella, sait oikein hymyilemään! :-)

      Poista
  2. Vastaako tuo takki kokoa? Ihanan näkönen :)

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.