MARRASKUUN SUOSIKIT

tiistai 20. joulukuuta 2016

Haha melkein hävettää julkaista tässä vaiheessa joulukuuta vielä marraskuun suosikit :-D En kuitenkaan halua, että blogi on ihan täynnä pelkkiä joulupostauksia tällä viikolla, koska sieltä voi myös tietysti löytyä porukkaa, jotka eivät ole ihan niin innoissaan kuin minä. Ja kun minä nyt olin kerännyt näitä lemppareita puhelimen muistioon niin tottahan toki minä ne myös teille jaan. Eiköhän siis käydä ne läpi niin voidaan unohtaa marraskuu hetkeksi:


Olen käyttänyt tuota Lumenen Bright Touch Refreshing Cleaning Foamia (huhuh mikä sana, piti varmistaa oikeinkirjoitus ihan googlesta..) jo muutaman kuukauden ajan ja olen aivan myyty! Tämä putsari on mun ensimmäinen vaahtoava putsari. Ja kuinka näppärä se onkaan! Ei tarvitse olla itse puristelemassa putiloa tai pelkäämässä, että sieltä tulee kerralla liikaa. Tämä nimittäin annostelee ja vaahdottaa saippuan valmiiksi ja määrään voi silti itse vaikuttaa sillä, painaako pumpun loppuun asti alas vai ei. Tuoksu on hedelmäinen ja tämä Bright Touch -sarja on tarkoitettu normaalille ja sekaiholle. Ainoa miinus on, että välillä putsari tuntuu olevan vähän liiankin pesevää minun kasvoilleni, jolloin kasvoihin jää kuiva tunne. Muuta pahaa sanottavaa ei todellakaan ole.

Toinen ihonhoitoon liittyvä suosikki on MayBeautyltä saamani The Incdedible Pore maskit. Olen nyt vuoroviikoin käyttänyt tätä ja sitten Lorealin savinaamiota sekä MayBeatyn pois revittävää mustaa naamiota yhdessä, mikä on tuntunut toimivalta systeemiltä! Tämä tuntuu rauhoittavan ja virkistävän ihoa, kun jälkimmäinen kombo poistaa enemmänkin epäpuhtauksia.



Nämä kaksi H&Mltä ostettua pipoa olivat takuuvarmat suosikit. Olin ostanut pipon viimeksi yläaseella ja nyt tuo valkoinen on jo melkein juurtunut mun päähän. Tuo harmaa odottelee vielä niitä yli 20 asteen pakkasia, joita niitäkin on vielä toivottavasti luvassa! Tämän vuoden pipovalikoima on näyttänyt niin hyvältä, että saatan vielä löytää lisääkin.. ;-)



On muhun tainnut juurtua jotain muutakin, nimittäin nämä uudet Dr. Martensit. Multa löytyy toisetkin nilkkurit, mutta nämä on paljon mukavemmat! Korko on niin matala, että ei ole pelkkoa jalkojen kipeytymisestä. Täydelliset myös tällaisille loskakeleille.



Nyt on löytynyt hyvä makukahvi kotiinkin. Robert Paulingin muumikahvi Ville osti tuota heräteostoksena ja en tiedä, kumpi sitä loppujen lopuksi joi enemmän :-D Ihanan minttuinen maku, jonka makeuttamiseen käytin Luotaistukulta saamaani kookossokeria. Kun en minä kuitenkaan ihan vielä voinut juoda kahvia ilman makeutusta, mutten myöskään halunnut käyttää valkoista sokeria.
Olen käyttänyt kookossokeria muutenkin leivonnassa, kun esimerkiksi tein pari viikkoa sitten gluteenittomia pipareita. Kyseinen sokeri sisältää myös mineraaleja ja vitamiineja luonnollisessa muodossa ja sen glykemiinen indeksi on alhaisempi kuin hunajalla, mikä yllätti minutkin! Karamellinen maku sopii erittäin hyvin kahvin sekaan.


Tämä Cubuksen velourtakki on löytynyt mun päältä kotoa lukemattomia kertoja Black Fridayn jälkeen. Eikä tuo edes tainnut olla juurikaan alennuksessa :-D Minulta löytyi jo samanlainen valkoisena parin vuoden takaa, mutta koska se ottaa niin herkästi itseensä likaa (kirjoituksissa hiha mustana), ajattelin olevan ihan okei ostaa toinenkin.

Ja vielä marraskuun lempparileffa, joka oli ehdottomasti The Water Horse: Legend of the Deep. Sen aikana mie itkin, nauroin ja vihastuin :-D Osa saattoi kyllä olla väsymyksen myötä, mutta silti! Kyseinen leffa näytti tulevan nyt joulun aikaan telkkaristakin eli saatan löytää itseni katsomassa sen uudestaankin.. Toivottavasti tekin löydätte itsenne!

Meneekö jotain hankintalistalle? Mitäs tykkäsitte? :-)

2 kommenttia

  1. oi tämä oli kyllä kiva postaus ! Ja nätti tuo velour 💕

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.