NÄMÄ JOULULEFFAT AION KATSOA

perjantai 16. joulukuuta 2016


Hyvää perjantaita! Mulla soi tänään herätys jo puoli seitsemältä, minkä takia olen jo nyt 12 tuntia myöhemmin ihan valmis nukkumaan :-D Siitä huolimatta tekisi mieli katsoa jokin joululeffa, koska niitä ei vaan voi katsoa liikaa. Tämän illan valinta voisikin olla kollaasin oikeasta reunasta keskimmäinen, joka mullekkin on aivan uusi. Ajatuksena kollaasissa on, että vasemmalla puolella on telkkarista tulevat, keskellä Netflixsistä löytyvät ja oikealta kaksi ylintä löytyy Viaplaystä, alin Netflixsistä.
Pakko kyllä sanoa, että Viaplayssä oli paljon huonompi valikoima jouluelokuvia Netflixiin verrattuna. Niitä oli vain muutama! Myös telkkarin tarjonta oli pieni pettymys, mutta eipä tule istuttua liiaksi ruudun ääressä. Romanttisten hömppien ja lastenleffojen katsominen on vain osa joulua! Yhdet kappaleet molempia on tullut jo katsottua ja oon kuitenkin iloisesti yllättynyt siitä, että löysin alle kolme ihan mulle uutta ja tuntematonta elokuvaa! En siis ole vielä nähnyt itse kaikkia nuista, mutta kolmikon trailerit näyti niin hyviltä, että uskalsin alkaa niitä teillekkin suosittelemaan. Löytyykö nuista teidän lemppareita, tuntemattomia ja puuttuuko joku ehdoton katsottava? Täältä löytyvät viime vuoden vinkkaukset.
12 Men Of Christmas, Love actually, The Holiday, The Family Stone, Lumiukon joulu, The Grinch, The Night Before, 

4 kommenttia

  1. Home Alone ne ekat tai ainakin ykkönen on joka jouluinen leffa katsottava. Tuon Holidayn olen jo nähnyt muuten tämän vuoden puolella niin monta kertaa että tuskin sitä tulen katsomaan. Muut voisivat päätyä jopa ruudulle!

    VastaaPoista
  2. Toi on muuten lumeton joulu - ei lumiukon joulu :)
    Ja Grinch sekä Holiday on mun must leffat aina joulun aikaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !! Niimpä :-D en yhtään aatellu ko katoin vaan tuosta kuvasta ja nythän nuita leffoja oli tullu lisääkin :)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.